طی رویداد توکیو گیم شو ۲۰۲۵، ماکوتو شیباتا (Makoto Shibata)، کارگردان ریمیک FATAL FRAME II: Crimson Butterfly به توضیح درباره بهبودها و پیشرفتهای این ریمیک پرداخت.
FATAL FRAME II: Crimson Butterfly، دومین قسمت از فرنچایز مشهور FATAL FRAME II محسوب میشود که در سال ۲۰۰۳ عرضه شد. اکنون پس از گذشت ۲۲ سال، شرکت کوئی تکمو، قصد دارد تا یک ریمیک مدرن از این بازی ترسناک عرضه کند که شامل بهبودهای مختلفی در فاز بصری بازی و همچنین گیمپلی آن میشود. ماکوتو شیباتا که سابقه زیادی در کارگردانی عناوین مختلف این فرنچایز داشته، در تریلری جدید به توضیح درباره جزییات این ریمیک میپردازد.
این بازسازی، قرار است تا عمق بیشتری به مکانیک Camera Obscura بدهد؛ Camera Obscura به پلیرها اجازه میدهد تا از ارواح مختلف، عکاسی کرده و با انتخاب لنز و ایجاد زوم مناسب، روح را مطیع خود نمایند. المانهای مبتنی بر اکشن گیمپلی، توسعه یافتهاند تا بازی، تجربهای دلچسب در این بخش ارائه دهد. استودیو تیم نینجا با حضور در روند توسعه این ریمیک، در تلاش بوده تا کنترلها و درجه سختی بهبودیافته و متعادلی را به بازیکنان ارائه دهد.
تیم نینجا از حضور هیدنیکو ناکاجیما (Hideniko Nakajima) که به عنوان کارگردان عناوین ARPG در این استودیو کار میکرد نیز بهره برده تا غوطهوری بازی به طور قابل توجهی، ارتقا یابد. گرافیک این بازی با جدیدترین نسخه موتور اختصاصی تکمو آپدیت شده و صدا روی فرمت کانالهای ۷.۱.۴ پخش میشود تا تجربه گیمرها از بخش صوتی بازی، بهتر از قبل باشد. در نهایت، جالب است بدانید که برای نخستین بار و در ریمیک FATAL FRAME II: Crimson Butterfly، دو خواهر میتوانند دست یکدیگر را بگیرند که گرچه از لحاظ گیمپلی، اتفاق مهمی نیست اما از لحاظ روایی و شخصیتپردازی، عمق بیشتری به تجربه کلی این اثر میبخشد. ناگفته نماند که برای جذابتر شدن کاوش محیطی، کالکتیبلهای جدیدی نیز طراحی و اضافه شده است.
ریمیک FATAL FRAME II: Crimson Butterfly در ابتدای سال ۲۰۲۶ برای کامپیوترهای شخصی (استیم)، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ ۲ عرضه خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید