توسعهدهنده بازی Doom: The Dark Ages اعلام کرده است که برای اولین بار در یک بازی از id Software، امکان تغییر سرعت بازی و شخصیسازی عمیق درجه سختی وجود خواهد داشت.
در حالی که عناوین قبلی شوتر اول شخص استودیو id Software، گزینههای تنظیم دشواری محدودی به شما ارائه میدادند، Doom: The Dark Ages شخصی سازی درجه دشواری را بیش از پیش ممکن خواهد ساخت.
مارتی استراتون (Marty Stratton)، تهیه کننده اجرایی این استودیو، در رویداد Xbox Developer Direct، پیرامون این ویژگی جدید این چنین گفت:
در حقیقت، برای اولینبار در یک بازی از id، ما گیمپلی و مبارزات خود را قابل دسترس و انعطافپذیرتر از همیشه کردهایم.
در ادامه، استراتون صفحهای جدید از تنظیماتی شامل حالات استاندارد درجه سختی (که برای مثال، روی حالت «Hurt Me Plenty» تنظیم شده بود)، همراه با مجموعهای از اسلایدرهای دیگر تغییرات که میتوانند توسط بازیکن تنظیم شوند، را به نمایش گذاشت.
از اسلایدرهای نمایش داده شده، میتوان به قابلیت تنظیم جان کم شده با هر ضربه چه برای بازیکن و چه برای دشمنان، سریعتر یا کندتر کردن سرعت پرتابهها، تهاجمی بودن دشمنان، پنجره زمانی دفع حمله و حتی مقدار وفور منابع اشاره کرد.
شاید قابل توجهترین ویژگی، قابلیت تنظیم سرعت کل بازی باشد. این بدان معنی است که بازیکنانی که نمیتوانند با گیمپلی پرسرعت بازی کنار بیایند، میتوانند آن را به درجهای قابل کنترل کاهش دهند و البته، کسانی که به دنبال چالش بیشتر هستند میتوانند آن را حتی سریعتر کنند. استراتون توضیح داد:
شما میتوانید همه چیز را کندتر کنید یا سرعت ببخشید؛ این یک Doom برای تمام Slayerها است.
در جای دیگری از ویدیو، استراتون همچنین اشاره کرد که داستان بازی The Dark Ages برای کسانی که هرگز یک بازی Doom را بازی نکردهاند نیز مقدمه خوبی است:
این یک داستان نو و نقطه ورود عالی برای بازیکنان جدید است، زیرا ما روایت را از Codex خارج کرده و به کاتسینها بردهایم که شخصیتهای جدید مانند متحدان قدیمی و دشمنان قدرتمند جدید در آن حضور خواهند داشت. همچنین این داستان، مستقیماً به ۲۰۱۶ Doom منجر خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید