تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: چهارشنبه , ۲۶ آذر , ۱۴۰۴
X
Legacy of Atlantis نامه‌ای عاشقانه به طرفداران این سری است

Legacy of Atlantis نامه‌ای عاشقانه به طرفداران این سری است

اسکات اموس (Scott Amos)، رئیس استودیوی Crystal Dynamics، و ویل کرسلیک (Will Kerslake)، کارگردان Tomb Raider: Legacy of Atlantis، در مصاحبه با وبسایت VGC در مورد این بازی صحبت کردند. آن‌ها این اثری که آن را نامه‌ای عاشقانه برای طرفداران توصیف کردند.

تبلیغات

رئیس استودیوی Crystal Dynamics می‌گوید که Tomb Raider: Legacy of Atlantis فرصت بسیار مناسبی برای جشن گرفتن سی‌امین سالگرد این فرنچایز است؛ مجموعه‌ای که اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. او همچنین تأکید کرد که این بازی به تصمیمات طراحی تیم توسعه‌دهنده نسخه اصلی، استودیوی Core Design، احترام خواهد گذاشت.

به گفته وی، برای تحقق این هدف، بازی با استفاده از Unreal Engine 5 در حال توسعه است و علاوه بر حفظ هویت نسخه کلاسیک، بهبودهایی را نیز در بر خواهد داشت تا ایرادهایی که به نسخه اصلی وارد شده بود، برطرف شوند.

اسکات اموس در این باره گفت:

Tomb Raider: Legacy of Atlantis در واقع یک نامه عاشقانه از سوی طرفداران و همه ما برای طرفداران است. وقتی به این فرصت نگاه کردیم، می‌دانستیم که سی‌امین سالگرد مجموعه در راه است و می‌خواستیم کاری ویژه انجام دهیم. اثری که هم این مناسبت را جشن بگیرد و هم به DNA و نیت اصلی تیم Core Design که این عنوان فوق‌العاده را خلق کردند، احترام بگذارد. این دقیقاً همان بازی آغازینی است که پایه‌گذار مسیری شد که امروز با گذشت ۳۰ سال، همچنان در دنیای Tomb Raider ادامه می‌دهیم.

او در ادامه درباره ماهیت بازسازی بازی توضیح داد:

اینکه کل بازی از ابتدا و به‌طور کامل با Unreal Engine 5 ساخته می‌شود، دلیل اصلی ما برای توصیف آن به‌عنوان یک بازآفرینی است. ما تمام عناصر کلیدی نسخه اول را حفظ کرده‌ایم، اما این پرسش را مطرح کردیم که چگونه می‌توان آن‌ها را از دریچه نگاه یک گیمر امروزی بازتعریف کرد؛ به‌گونه‌ای که بخش‌هایی که در نسخه کلاسیک صرفاً یک تصویر پس‌زمینه بودند، حالا به محیط‌هایی کاملاً سه‌بعدی و به‌طور کامل قابل کاوش تبدیل شوند.

بازی Tomb Raider: Legacy of Atlantis نامه‌ای عاشقانه به طرفداران این سری است

کارگردان بازی در پاسخ به این‌ که Tomb Raider: Legacy of Atlantis یک بازسازی وفادارانه خواهد بود یا یک بازآفرینی، اظهار داشت که این اثر ضمن احترام به میراث نسخه اصلی، برخی جنبه‌ها را نیز مدرن‌سازی می‌کند. او تأکید کرد که جلوه‌های بصری نقش مهمی در این رویکرد دارند، چراکه موتور Unreal Engine 5 نماینده ۳۰ سال پیشرفت در حوزه فناوری گرافیک است.

کرسلیک در این باره گفت:

از سال ۱۹۹۶ تاکنون ۳۰ سال پیشرفت تکنولوژیک اتفاق افتاده و انجام این کار آسان نیست، اما هدف نهایی ما این است که بازی همان حسی را منتقل کند که در اولین تجربه داشتید، با این تفاوت که مانند یک بازی مدرن اجرا شود. به همین دلیل، برخی بخش‌ها بدون تغییر و کاملاً وفادار به نسخه اصلی باقی خواهند ماند.

برخی لحظات نمادین نسخه کلاسیک مثل رویارویی با T-Rex بازطراحی شدند تا برای بازیکنان جدید اولین خاطره را بسازد و هم برای طرفداران قدیمی اثری باشد که انگار دوباره آن را با حال و هوایی جدید و مدرن تجربه می‌کنند. چالش ما این است که همان حس و خاطره را یک‌ بار دیگر، این‌ بار برای نسل جدید بازیکنان خلق کنیم.

بازی Tomb Raide: Legacy of Atlantis در سال ۲۰۲۶ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *