تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، کارگردان فرنچایز Dying Light، اخیراً طی مصاحبهای پیرامون قیمت ۶۰ دلاری نسخه The Beast صحبت کرده است.
آقای اسمکتالا در مصاحبهای با وبسایت The Thumb Wars، پیرامون گسترش قابل ملاحظه پروژه Dying Light: The Beast فراتر از برنامهریزی اولیه استودیو صحبت کرد و توضیح داد که همین موضوع، قیمت ۶۰ دلاری بازی را توجیهپذیر میسازد.
او در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت بازی گفت:
تنها قیمتی که برای Dying Light: The Beast در نظر گرفتهایم، همین قیمتی میباشد که اکنون اعلام شده است. بنابراین نمیتوان آن را افزایش قیمت نامید. اما فکر میکنم منظور سؤال، جایگاه فعلی بازی بهعنوان ماجراجویی بزرگ بعدی در فرنچایز است. این جایگاه هنگام معرفی بازی به آن اشاره نکرده بودیم.
پاسخ ساده این است که بازی بهویژه در دورهای شش گماهه، از پایان سال گذشته تا اوایل امسال، رشد کرد و گسترش یافت. همین گسترش چشمگیر باعث شد که پروژه به اثری بزرگتر و کاملتر از آنچه ابتدا برنامهریزی شده بود، تبدیل شود.
او همچنین به جزئیات بیشتری درباره روند ساخت بازی پرداخت و توضیح داد که بازگشت کایل کرین بهعنوان شخصیت اصلی در نسخه جدید، روحیهای تازه به تیم تزریق کرد و همین موضوع باعث شد که مقیاس پروژه بهتدریج گسترش یابد. اسمکتالا حتی پا را فراتر گذاشت و اظهار داشت که Dying Light: The Beast ممکن است در نهایت به بهترین نسخه در کل سری تبدیل شود.
از همان ابتدای توسعه پروژه متوجه شدیم که حضور دوباره کایل کرین به عنوان شخصیت اصلی، تأثیر خاصی روی ما گذاشت. به ما انگیزه داد، الهامبخش ما شد و این بلندپروازی را در ما ایجاد کرد که پروژه را به شکل ویژهای دنبال کنیم. ما به طور مداوم محتوا اضافه کردیم، ویژگیها را بهبود دادیم، تنظیمات را دقیقتر کردیم و حتی تکنولوژی بازی را ارتقا دادیم. یک روز به این درک رسیدیم که Dying Light: The Beast شاید واقعاً بهترین نسخهای باشد که تا به حال در این فرنچایز ساختهایم.
اسمکتالا در خصوص بازخورد برخی از طرفداران نسبت به افزایش قیمت بازی، از مخاطبان خواست تا تا زمان عرضه نهایی صبر کنند و سپس درباره ارزش بازی قضاوت کنند. او تأکید کرد که مدت زمان حدود ۲۰ ساعته بخش اصلی داستانی، به همراه مأموریتهای فرعی و فعالیتهای جانبی متعدد، نشان میدهد که قیمت ۶۰ دلاری بازی کاملاً توجیهپذیر است.
وی در این گفت:
از طرفداران میخواهم صبر کنند تا نسخه نهایی را ببینند. مطمئن هستم وقتی بازیکنان بازی را آغاز کنند، خواهند دید که این برچسب قیمتی، که هنوز هم جزو بالاترینها نیست، بهدرستی انتخاب شده است. اگر فقط داستان اصلی را دنبال کنید، حدود ۲۰ ساعت با بازی همراه خواهید بود و مأموریتهای فرعی و فعالیتهای جانبی این مدت زمان را نزدیک به دو برابر میکنند. آخرین بار که بازی را به طور کامل تجربه کردم، حدود ۳۷ ساعت طول کشید.
بازی Dying Light: The Beast قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۵ (۲۸ شهریور ۱۴۰۴) برای رایانههای شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود. نسخههای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز در تاریخی نامشخص در آینده عرضه خواهند شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید