نیتن لمر، کارگردان Dying Light: The Beast، جزئیات بیشتری از جهان این بازی را فاش کرده است. او در مصاحبه با وبسایت Insider Gaming توضیح داد که این نسخه متنوعترین جهان را در این فرنچایز دارد.
در Dying Light: The Beast، بازیکنان قادر خواهند بود منطقه Castor Woods را کاوش کنند. این منطقه که خود شامل مجموعهای از محیطهای متفاوت است، از مناطق شهری و مخروبه گرفته تا جنگلهای سرسبز را دربر میگیرد. به گفته لمر، این تنوع محیطها فرصتهای زیادی برای کاوش و تجربهای عمیق در هر منطقه پیشروی بازیکن فراهم میکند.
وی در این باره گفت:
میخواستیم به ریشههای بازی بازگردیم، اما در عین حال به بررسی محیطهای جدید هم بپردازیم. با Castor Woods، احتمالاً متنوعترین جهان تاریخ فرنچایز را خلق کردهایم. از Old Town گرفته تا بیومهای صنعتی، زمینهای کشاورزی، مناطق باتلاقی و روستا نشان میدهند که هر بیوم تجربهای تازه و متفاوت ارائه میدهد.
لمر در خصوص عمق محیط Castor Woods اظهار داشت که بازی مملو از رازها و اسرار خواهد بود. این موارد شامل مکانهای مخفی طراحی شده توسط توسعهدهندگان که در جریان عادی بازی قابل کشف هستند، میشوند. علاوه بر این، بازی شامل مجموعهای از آیتمهای جمعآوری شدنی خواهد بود که به عمقبخشی به ساخت جهان بازی کمک میکنند و تجربه کاوش را غنیتر میسازند.
بازی Dying Light: The Beast در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۵ (۲۸ شهریور ۱۴۰۴) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC منتشر خواهد شد. این عنوان در تاریخ دیگری در دسترس دارندگان پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید