تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: دوشنبه , ۲۴ شهریور , ۱۴۰۴
X
The Masquerade Bloodlines 2 ندارند

The Masquerade Bloodlines 2 ندارند

کارگردان روایی بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 می‌گوید که این اثر، دیگر قرار نیست یک تجربه گسترده از ژانر‌های جهان باز و نقش‌آفرینی ارائه دهد، نکته‌ای که ناامیدی طرفداران فرنچایز را تقویت می‌کند.

تبلیغات

پس از گذشت ۵ سال از برنامه‌ریزی توسعه دهندگان برای عرضه Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 در سال ۲۰۲۰، اکنون این بازی شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند. با روی کار آمدن استودیو The Chinese Room و برعهده گرفتن توسعه آن، بخش قابل توجهی از چشم‌انداز اولیه این پروژه که شامل یک سیستم نقش‌آفرینی عمیق که به خلق یک شخصیت شخصی‌سازی شده و تعیین جهت داستانی آن منجر می‌شد، حذف گردید تا طرفداران، مجبور به کاهش انتظارات خود از این پروژه شوند.

اکنون نیز در آستانه انتشار بازی تا یک ماه دیگر، ایان توماس (Ian Thomas)، کارگردان روایی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 در مصاحبه‌ای با وب‌سایت PCGameN به کاهش مقیاس ابعاد نقش‌آفرینی این بازی اشاره کرده و از طرفداران خواسته تا انتظار دریافت یک تجربه عمیق RPG مانند آثاری چون Baldur’s Gate 3 نداشته باشند. هدف این عنوان، ارائه یک تجربه محدود و ساختاریافته با برخورداری از المان‌های نقش‌آفرینی است که می‌خواهد روی داستان شخصیت اصلی، تمرکز ویژه‌ای داشته باشد. بازیکنان تنها قرار است تا نقش یک کاراکتر به نام Phyre را برعهده بگیرند که معیارهای قابل شخصی‌سازی محدودی دارد؛ توماس ادامه داد:

وقتی مردم Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 را می‌بینند، می‌گویند که ما انتظار تجربه‌ای مانند GTA را داشتیم که در آن، هر کاری که دلمان بخواهد را بتوانیم انجام دهیم. این انتظار گیمرها، کار ما را سخت می‌کند اما جواب ما هم این‌گونه است که «خیر. این بازی تنها یک برش کوچک از زمان و مکان در دنیای فرنچایز است».

توماس تاکید دارد که برای تمرکز ویژه روی قصه یک کاراکتر، نمی‌توان انتخاب‌های آزادانه زیادی پیش روی بازیکن قرار داد، چرا که انسجام لازم در روایت داستان از بین می‌رود. گرچه این موضوع، به خودی‌ خود بد نیست اما با توجه به وعده‌هایی که در ابتدا به طرفداران داده شده بود، وضعیت بازی اندکی ناامید کننده به نظر می‌رسد.

بازیکنان نیز از مطالعه این مصاحبه ایان توماس و اشاره ویژه او به بازی Baldur’s Gate 3 شگفت‌زده شده‌اند، چرا که معتقدند پس از گذشت سال‌ها دیگر انتظار آن‌چنانی‌ای از Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 ندارند و فقط می‌خواهند به تجربه یک دنباله جذاب با بهره‌گیری از پیشرفت تکنولوژی‌های مرتبط با بازی‌سازی در این سال‌ها، بپردازند. کاربران در ردیت می‌گویند:

هیچ‌کس انتظار Baldur’s Gate 3 بودن را از Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 ندارد. ما تنها می‌خواهیم دنباله‌ای از این مجموعه دریافت کنیم که بتواند با تمرکز روی پیشرفت تکنولوژی پس از ۲۰ سال، تجربه‌ای جذاب ارائه دهد.

ما تقریبا همان Vampire: The Masquerade Bloodlines 1 را می‌خواهیم، زیباتر و کم‌باگ‌تر. تا جایی که می‌دانیم، هیچ‌کس انتظار خاص دیگری از این دنباله ندارد.

محدودیت‌های موجود در ساختار گیم‌پلی این دنباله خون‌آشامی، به تنهایی ناامید کننده نیستند اما بهتر بود تا توسعه دهندگان، برند Bloodlines 2 را برای یک بازی عظیم و جاه‌طلبانه در نظر می‌گرفتند و این اثر را به عنوان یک اسپین‌آف، عرضه می‌کردند.

Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 قرار است تا پس از مدت‌ها، در تاریخ ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) برای کامپیوترهای شخصی و نسل نهم کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس عرضه شود.

Batman Arkham knight

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است