تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: جمعه , ۱۴ شهریور , ۱۴۰۴
X
The New Dawn برنامه‌ای برای ساخت دنباله این بازی ندارد

The New Dawn برنامه‌ای برای ساخت دنباله این بازی ندارد

در مصاحبه‌ای با نشریه لهستانی PAP Business، پیوتر بابینو، مدیرعامل Bloober Team، پیرامون برنامه‌های آینده این استودیو و همچنین چشم‌انداز آن برای بازی Cronos: The New Dawn صحبت کرد.

تبلیغات

بابینو در این مصاحبه توضیح داد که اگرچه استودیو هنوز هیچ برنامه‌ای برای ساخت دنباله‌ای بر Cronos: The New Dawn ندارد، اما ظاهراً علاقه‌مندی‌هایی از سوی نهادهای خارجی برای گسترش بیشتر دنیای این بازی ابراز شده است. او فاش کرد که برخی شرکت‌های هالیوودی، از جمله پلتفرم‌های استریم، تمایل خود را برای یک اقتباس احتمالی اعلام کرده‌اند.

وی در این باره گفت:

ما شاهد علاقه‌مندی شرکای مختلف هستیم. بزرگ‌ترین شرکت‌های هالیوودی، شامل غول‌های سینمایی و پلتفرم‌های استریم، با ما تماس گرفته‌اند و مایل به همکاری با Bloober در دنیای Cronos هستند.

بابینو در پاسخ به این پرسش که برنامه بعدی Bloober Team پس از عرضه Cronos: The New Dawn چه خواهد بود، اعلام کرد که استودیو پیش‌تولید یک عنوان جدید را آغاز کرده است. به گفته وی، این عنوان یک بازی بسیار بزرگ محسوب می‌شود و با استراتژی کنونی استودیو هم‌راستا خواهد بود. طبق این استراتژی، هر پروژه‌ی جدید باید از بازی قبلی عظیم‌تر باشد.

وی پیرامون این موضوع اظهار داشت:

گام بزرگ بعدی برای Bloober Team این خواهد بود که دامنه مخاطبان خود را حتی گسترده‌تر کند و به گروه هدفی بسیار بزرگ‌تر دست یابد. عنوانی که هم‌اکنون روی آن کار می‌کنیم و پیش‌تولیدش آغاز شده است، یک بازی بسیار بزرگ خواهد بود که کاملاً در راستای استراتژی ماست. این استراتژی بر پایه بزرگ‌تر بودن هر پروژه‌ جدید اصلی نسبت به پروژه پیشین بنا شده است. با توجه به همین چارچوب، این بازی نقطه عطفی برای Bloober خواهد بود.

بابینو در ادامه افزود که این روند به لطف ماهیت تخصصی بودن Bloober Team امکان‌پذیر شده است. استودیویی که روی یک ژانر مشخص تمرکز دارد و هر اثری که تولید و منتشر می‌کند، با انتقال جریان کاری، فناوری و دانش کسب‌ شده، به توسعه عناوین بعدی کمک می‌کند. بدین ترتیب، این استودیو قادر است در پروژه‌های جدید خود به‌ خوبی از تجربه‌های گذشته بهره‌برداری کند.

وی پیرامون این موضوع گفت:

ما یک توسعه‌دهنده‌ عمودی هستیم؛ به این معنا که تخصص خاص خود را داریم و هرآنچه پیش‌تر آموخته‌ایم، چه در زمینه‌ی جریان کاری، چه فناوری و چه گیم‌پلی، در پروژه‌های بعدی ما بازتاب پیدا می‌کند. به لطف راهکارهایی که در فرآیند تولید توسعه داده‌ایم، چه در ریمیک Silent Hill 2 و چه در Cronos، پروژه‌ جدیدمان به شدت از تجربه‌های پیشین بهره خواهد گرفت و زمان یا هزینه‌ی بیشتری نسبت به پروژه‌های فعلی ما نخواهد طلبید. این همان مزیتی است که تخصص در صنعت بازی‌سازی به همراه دارد.

به گفته بابینو، آینده کلی Bloober Team به لطف این تخصص‌گرایی کاملاً تضمین‌شده به نظر می‌رسد. او اشاره کرد که استودیو دیگر صرفاً برای جلب توجه بازیکنانی که حاضرند مبالغ زیادی برای بازی‌ها خرج کنند رقابت نمی‌کند، چرا که بازار مملو از عناوین رایگان است. در عوض، هدف اصلی استودیو ارائه‌ تجربه‌هایی منحصربه‌فرد است که در کمتر جایی یافت می‌شوند.

وی در پایان افزود:

مهم‌ترین نکته این است که ما باید یک تجربه‌ منحصربه‌فرد ارائه کنیم؛ تجربه‌ای که شبکه‌های اجتماعی عرضه نمی‌کنند، هیچ بازی یا سریال استریمی یا دیگر محصولات صنعت سرگرمی مشابهی ندارد. کلید موفقیت در این است که ما محتوایی منحصربه‌فرد در اختیار داریم.

بازی Cronos: The New Dawn امروز به صورت رسمی روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ ۲ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است