یک آگهی شغلی جدید از سوی استودیوی سانتا مونیکا نشان میدهد که احتمالاً پروژه سوم شخص جدیدی از سری God of War در دست توسعه قرار دارد.
فرنچایز God of War در سال ۲۰۲۵ در سکوت به سر نمیبرده است. از یک سو، آمازون تولید دو فصل از سریال لایو اکشن را تأیید کرده و از سوی دیگر، جریان ثابتی از گزارشها پیرامون آینده بازیها منتشر میشود که به هواداران موضوعات زیادی برای گفتگو داده است. در بخش سریال، شورانر رونالد دی. مور اعلام کرده که سفارش ساخت دو فصل قطعی شده و مراحل نگارش فیلمنامه در حال انجام است.
در بخش بازیها، گزارشها حاکی از آن است که چند پروژه مختلف در دست توسعه قرار دارند. بر اساس ادعاهای برخی از منابع داخلی، یک پروژه جانبی کوچک در دوران یونان با محوریت کریتوس در حال ساخت است. با این حال، گزارش دیگری بیان میکند که این پروژه به طور داخلی تا سال ۲۰۲۶ به تعویق افتاده است.
اخیراً یک آگهی شغلی مربوط به موقعیت طراح ارشد مبارزات منتشر شده که شایعات اخیر پیرامون پروژهی جدید را بیشازپیش داغ کرده است.
این آگهی شغلی هفته گذشته در صفحه Greenhouse پلی استیشن منتشر شد. موقعیت شغلی مورد نظر یک قرارداد برای طراح ارشد مبارزات است که وظیفهاش طراحی و پیادهسازی دشمنان و باسها خواهد بود.
در متن آگهی آمده است:
شما با هدایت و همکاری طراحان ارشد مبارزات و کارگردانها، روی طراحی کاراکترها از مرحله ایدهپردازی تا پیادهسازی کامل کار خواهید کرد. همچنین با تیمهای مختلف از جمله انیمیشن، طراحی مراحل، طراحی کاراکتر، طراحی بصری، طراحی رویاروییها و دیگر بخشها همکاری خواهید داشت تا اطمینان حاصل شود که کاراکترها به طور منسجم در بازی اجرا میشوند.
نکته جالب این آگهی شغلی، شرایط تجربه مورد نیاز آن است. در توضیحات آمده که متقاضیان باید بتوانند به صورت عمیق درباره «سیستمهای مبارزه، مکانیکها و دشمنان در یک یا چند بازی نقشآفرینی اکشن سومشخص با محوریت نبردهای تن به تن» صحبت کنند؛ موضوعی که کاملاً با سبک مبارزات سومشخص استودیوی Santa Monica همخوانی دارد.
اما بخش مهمتر، شرط تجربه ترجیحی است که به طور مستقیم به دو نسخه اخیر God of War (2018) و God of War Ragnarok اشاره میکند. این اشاره صریح، قویترین نشانهای محسوب میشود که نشان میدهد استودیو در حال جذب نیرو برای پروژهای مرتبط با سری God of War است.
در همان بخش تجربه ترجیحی، آگهی به نکتهی دیگری هم اشاره دارد: «تجربه کامل در چرخه توسعه حداقل دو عنوان منتشر شده AAA.» چنین شرطی بهروشنی نشان میدهد که استودیو به دنبال تولیدی بزرگمقیاس با استانداردهای کیفی بالا است. میتوان حدس زد که پروژه بعدی در ابعاد یک بازی کاملاً AAA طراحی خواهد شد.
البته این موارد بهتنهایی به معنای تأیید رسمی ساخت بازی جدید نیست، اما قطعاً اعتبار گزارشهای پیشین درباره فعالیت سانتا مونیکا روی یک God of War جدید را افزایش میدهد. با این حال، بهتر است طرفداران تا زمان اعلام رسمی از سوی سونی انتظارات خود را مدیریت کنند، بهویژه با توجه به تغییر زمانبندی گزارش شده برای پروژه جانبی که به سال ۲۰۲۶ موکول شده است.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید