در یک مصاحبه جدید با GQ، الکس گارلند درباره معروفترین فیلمهایش صحبت کرد و بهطور مفصل در مورد فیلم ۲۸ Days Later توضیح داد. گارلند اشاره کرد که بازی Resident Evil تأثیر زیادی روی او گذاشته است و این موضوع الهامبخش ساخت فیلمهای زامبی او بوده است.
او خاطرنشان کرد که تجربهاش از این بازی به او فهماند که مدتی است فیلمی با محوریت زامبی ساخته نشده و سپس توضیح داد زمانی که در بازی Resident Evil مهارت پیدا کرد، متوجه شد که زامبیها دیگر ترسناک نیستند، زیرا خیلی کند حرکت میکنند. با این حال، کپکام به طور همزمان پاسخی به این مشکل ارائه داده بود. سگهای زامبی معروف این بازی بهدلیل سرعت بالاترشان، گارلند را بیشتر وحشتزده کردند و او را تحت تأثیر قرار دادند تا فیلمی درباره زامبیهای سریع بسازد.
گارلند در این باره گفت:
مدتی قبل از نوشتن فیلمنامه ۲۸ Days Later، یک بازی روی پلی استیشن به نام Resident Evil وجود داشت. این بازی به من یادآوری کرد که چقدر فیلمهای زامبی را دوست دارم و با خودم فکر کردم که «من این فیلمها را خیلی دوست دارم اما مدتهاست که یکی ساخته نشده». و فکر دیگری هم داشتم، بعد از اینکه در بازی مهارت پیدا کردم، متوجه شدم که زامبیها واقعاً خیلی ترسناک نیستند چون میتوانی راحتتر آنها را بکشی یا با یک راه رفتن تند از آنها فرار کنی.
چیز دیگری در بازی وجود داشت و آن هم سگها بودند. سگها خیلی سریع حرکت میکردند و گاهی باعث وحشت ناگهانی من میشدند و فکر میکنم این همان چیزی بود که ایده فیلم زامبیای را به من داد که در آن زامبیها سریع حرکت میکنند. به نظرم زامبیهای سریع از Resident Evil الهام گرفته شدهاند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید