استودیوی AdHoc به صورت جدی در حال بحث درباره فصل دوم بازی Dispatch است و تیم توسعه این بازی به زودی تصمیم نهاییش را اتخاذ خواهد کرد.

نیک هرمن، بنیانگذار استودیو و کارگردان بازی Dispatch، جدیداً در مصاحبهای توضیح داد:
مردم چون هنوز اطلاع دقیقی از اقدامات ما ندارند، نگران هستند. این یک چالش جدید است. مردم میخواهند بدانند آیا فصل دوم را خواهیم ساخت یا خیر. ما به زودی نشستی خواهیم داشت تا تصمیمات نهایی را بگیریم، چون طی این مدت مجبور به پشتیبانی از نسخه اول بازی بودیم.
در این مصاحبه که به صورت زنده در یورگیمر پخش شد، هرمن و پیر شورت، نویسنده اصلی و بنیانگذار دیگر استودیو، به بحث در مورد وضعیت فصل دوم پرداختند. هرچند هرمن تاکید کرد هنوز تصمیم قطعی درباره فصل دوم گرفته نشده است، اما اشارههای آنها نشان میدهد احتمال ساخت فصل دوم به شدت بالا است. در طول مصاحبه، پیر شورت به شخصیتی حذف شده اشاره کرد که به آیدلهای پاپ کرهای شباهت داشت. این شخصیت که اسمش وینتر است طبق برنامهها قرار بود در یک مثلث عشقی قرار بگیرد. شورت به شوخی بیان کرد شاید وینتر در فصل دوم به بازی اضافه شود.

زمانی که سوال شد آیا استودیو به صورت جدی در حال برنامهریزی برای ساخت فصل دوم است، شورت پاسخ داد ما احتمال ساخت فصل دوم این بازی را مثل هر پروژه دیگری بررسی میکنیم. با وجود موفقیت چشمگیر Dispatch که در مدت زمان کوتاهی به فروش دو میلیون نسخه رسید و طرفداران زیادی جذب کرد، استودیو هنوز نگرانیهایی در مورد ادامه یافتن این موفقیت دارد. پیر شورت در توضیح این نگرانیها گفت:
مشکل ما مانند نوشتن آلبومهای موسیقی است. شما برای نوشتن آلبوم اول به اندازه تمام عمرتان وقت دارید، اما برای نوشتن آلبوم دوم تنها هشت ماه وقت خواهید داشت. احساسی مشابهی در ما وجود دارد. ما برای ساخت فصل اول وقت زیادی صرف کردیم. هفت سال زمان زیادی است. اگر بازی بد از آب درمیآمد، قطعاً شرمآور میشد، چون وقت زیادی برای آن گذاشتیم. ما زمانی مشابه زمان توسعه GTA 6 را به این پروژه اختصاص دادیم، بنابراین باید نتیجه کار بسیار خوب باشد. با این حال، میدانیم برای فصل دوم چنین زمانی در اختیار نداریم، چون میخواهیم هرچه زودتر به تقاضای موجود پاسخ دهیم. فشار زیادی در کار است. فصل دوم بیشتر به این موضوع مرتبط خواهد بود که چه چیزی در آن وجود ندارد، تا این که چه چیزی در آن هست.
نیک هرمن در ادامه توضیح داد:
هیچ انتظاری از فصل اول وجود نداشت، حداقل از سمت بیرون و مخاطبان انتظاری نبود. مردم فقط باید میآمدند و از بازی لذت میبردند. برای فصل اول توقعات و تئوریهای مختلفی در ذهن مخاطبان نبود. اما برای فصل دوم، اگر این پروژه ادامه پیدا کند، میدانیم که با چالشهای جدیدی روبهرو خواهیم شد.
دیدگاهتان را بنویسید