تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: شنبه , ۸ آذر , ۱۴۰۴
X
اطلاعاتی از بازی لغو شده Dead Rising 5 منتشر شد

اطلاعاتی از بازی لغو شده Dead Rising 5 منتشر شد

بازی Dead Rising 5 مقطعی در دست توسعه قرار داشت و اخیراً اطلاعاتی از این پروژه لغو شده به اشتراک گذاشته شده است.

تبلیغات

ماری میروال (Marie Mejerwall)، یکی از چهره‌های باسابقه صنعت بازی، طی مصاحبه‌ای با وبسایت Gamereactor جزئیاتی از عنوان لغو شده Dead Rising 5 را فاش و تأیید کرد که این بازی با استفاده از موتور Unreal Engine 5 در حال توسعه بود.

این توسعه‌دهنده که در تیم طراحی NPCها مشغول به کار بود، توضیح می‌دهد که یکی از بخش‌های موردعلاقه‌ او در این پروژه، تنوع گسترده دشمنانی بود که بازیکنان با آن‌ها روبه‌رو می‌شدند. این دشمنان شامل زامبی‌های معمولی، گونه‌های هوشمندتر و انواع دیگری می‌شدند که قرار بود تجربه‌ای متفاوت و چالش‌برانگیز ارائه دهند.

میروال در مقایسه سطوح مختلف دشمنان Dead Rising 5 با چیزی که بازیکنان معمولاً در یک بازی Batman مشاهده می‌کنند، توضیح می‌دهد که این بازی نیز شامل دشمنان معمولی و همچنین گونه‌های قدرتمندتر با زره سنگین‌تر بوده است. به گفته او، دشمنان در سطوح مختلف طراحی شده بودند و بازیکنان با پیشروی در بازی، با نسخه‌های سخت‌تر و در نهایت مینی‌باس‌ها روبه‌رو می‌شدند.

اطلاعاتی از بازی لغو شده Dead Rising 5 منتشر شد

او در این‌ باره می‌گوید:

در یک بازی Batman، دشمن معمولی یک اراذل خیابانی است و در Dead Rising معادل همان را داشتیم. سپس نسخه زره‌پوش همان دشمن را طراحی کرده بودیم.چیزی که Dead Rising واقعاً در آن عالی عمل می‌کند و من بسیار دوستش دارم، مینی‌باس‌ها هستند. این دشمنان عملاً به یک واحد کلیدی و شاخص در گیم‌پلی تبدیل می‌شوند.

این میزان تمایز و برجستگی در سطح‌بندی دشمنان در بسیاری از بازی‌ها دیده نمی‌شود، اما در Dead Rising به‌ وضوح وجود داشت. طراحی آن‌ها لذت‌بخش بود و ما آن‌ها را به گونه‌ای ساخته بودیم که بتوان آن‌ها را در هر نقطه‌ای از نقشه قرار داد. آن‌ها وابسته به نوع زمین یا محیط خاص نبودند، چون می‌توانستند آزادانه جابه‌جا شوند.

وی همچنین اشاره کرد که Dead Rising 5 قرار بود دارای نبرد با باس‌ها باشد که هر یک در آرناهای مخصوص و طراحی‌ شده جریان پیدا می‌کردند. به گفته این توسعه‌دهنده، یکی از این مبارزات در یک معبد رخ می‌داد؛ محیطی که میروال خود طراحی کرده بود و در جریان نبرد، آن معبد به‌تدریج فرو می‌ریخت و تخریب می‌شد.

به گفته مِیروال، باس‌ها در میانه مبارزه به‌تدریج خشمگین‌تر می‌شدند و همین موضوع باعث می‌شد که الگوهای حمله و حرکات جدیدی از خود نشان دهند و در نتیجه چالش نبرد مرحله به مرحله افزایش یابد.

منبع خبر





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *