سایمون آرسنو (Simon Arsenault) که از توسعه دهندگان بازی Assassin’s Creed Shadows است، اعتقاد دارد مقیاس عظیم Valhalla در کنار عرضه چندین محتوای رایگان و پولی برای آن، باعث شد تا این پروژه به یک هیولای مهارناپذیر تبدیل شود.
با ورود فرنچایز Assassin’s Creed به سبک RPG و تلاش توسعهدهندگان برای افزایش مقیاس نقشه و حجم محتواهای هر بازی جدید این مجموعه، مقیاس دیوانهوار Assassin’s Creed Valhalla موجب شد تا این اثر برای بسیاری از گیمرها تبدیل به یک بازی ناتمام شود. در نهایت اما Assassin’s Creed Mirage توانست تا همان تجربه جمعوجور و دلخواه طرفداران قدیمی فرنچایز را ارائه دهد، اما به نظر میرسد که Assassin’s Creed Shadows قرار نیست اشتباه Valhalla را تکرار کند.
سایمون آرسنو که کارگردان بسته الحاقی Claws of Awaji عنوان Assassin’s Creed Shadows است، در اینباره به وبسایت Gamesradar گفت:
کنترل Valhalla در حال خارج شدن از دست همه بود. اگر آن را در زمان عرضه تجربه میکردید خوب به نظر میرسید، اما اگر آن را به عقب میانداختید، محتواهای رایگان و بستههای الحاقی، بیش از پیش روی هم انباشته میشدند و در نهایت، بازی تبدیل به یک هیولای افسارگسیخته شد. البته که این اثر در زمان انتشار هم یک هیولا بود، اما در نهایت به هیولایی عظیمتر تبدیل شد.
آرسنو اما در ادامه میگوید که این مشکل در Shadows وجود ندارد و با متمرکز شدن یک تیم کوچک روی ساخت Claws of Awaji در مدتی کوتاه، باعث شده تا نظم و تمرکز به تیم توسعه دهنده بازی بازگردد.
البته که به نظر میرسد اغلب گیمرها و حتی یوبیسافت نیز از استقبال اغراقآمیز از Valhalla آگاه بودند، اما یوبیسافت تصمیم گرفت تا واقعبین باشد و برای جلوگیری از رخ دادن وضعیت مشابه برای Shadows، اقدامات تازهای انجام دهد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید