در بازی Hell is Us شما میتوانید سلامتی دشمنان، میزان آسیبرسانی و رفتار تهاجمی آنها را به صورت جداگانه تنظیم کنید.
در کنار معرفی دموی نسخه PC و سیستم مورد نیاز بازی، توسعهدهنده بازی Hell is Us یعنی Rogue Factor اطلاعات جدیدی در رابطه با تنظیمات سختی بازی منتشر کرده است. شما از ابتدا به سه حالت مختلف برای انتخاب سختی مبارزات (شامل: ملایم، متعادل و بیرحم) دسترسی دارید. این تنظیمات روی سلامتی دشمنان، توان آسیبرسانی و قدرت تهاجم آنها تأثیر میگذارد. هر کدام از این موارد را میتوان به صورت جداگانه تنظیم کرد. مثلاً اگر ترجیح میدهید دشمنان بسیار تهاجمی باشند اما آسیب کمی وارد کنند، یا برعکس، ضربات کشنده با سلامتی اندک داشته باشند، این امکان وجود دارد.
یکی دیگر از جنبههای قابل توجه بازی، قابلت افزودن جریمه مرگ است. اگر این ویژگی فعال شود، بازی شبیه به عناوین سولز لایک خواهد شد. پس از مرگ، تمام دشمنانی که کشتهاید بازمیگردند و اکسپیهایی که به دست آوردید، از بین میروند. بازگشت مجدد دشمنان موضوعی رایج است، اما مشخص نیست که آیا میتوان اکسپیهای از دست رفته را در محل مرگ بازیابی کرد یا نه. همچنین مشخص نیست که آیا همه اکسپیها از بین میروند یا فقط بخشی از آنها از بازیکن گرفته میشود.
بازی Hell is Us در تاریخ ۱۳ شهریور برای ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن ۵ و PC منتشر میشود.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید