استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت Take-Two، این روزها زیر فشار شدیدی قرار دارد. از طرفی، این شرکت دومین بار عرضهی GTA 6 را به تعویق انداخته است و از طرفی هم طرفداران و سرمایهگذاران از این وضعیت بهشدت ناراضی شدهاند.

یکی از دلایل این نارضایتی، کمکاری شرکت راکستار در زمینهی بازاریابی و انتشار اطلاعات جدید دربارهی بازی است. با این حال، به نظر میرسد زلنیک قصد ندارد تا زمان عرضه بازی ما را در انتظار نگه دارد.
در مصاحبهای با The Game Business، از زلنیک پرسیده شد که چرا تیک-تو تاریخی را برای انتشار بازی اعلام کرده بود، در حالی که نمیتوانست پایان توسعهی آن را بهدرستی پیشبینی کند.
او در پاسخ گفت:
این بازه زمانی آنقدرها هم زودهنگام نیست، مخصوصاً اگر در نظر بگیریم چه زمانی لازم است تا بازی را برای عرضه آماده کنیم. علاوه بر این، ما باید فعالیتهای بازاریابی را در بازهای قابل توجه پیش از انتشار آغاز کنیم. آنچه ما میخواهیم انجام دهیم، این است که تا جای ممکن به مشتریان اطمینان بدهیم و باز هم تأکید میکنم، ما نسبت به این تاریخ احساس خوبی داریم.
بنابراین، به نظر نمیرسد که مدت زیادی باید در انتظار تریلر بعدی باشیم، اگرچه احتمال انتشار آن قبل از سال ۲۰۲۶ چندان بالا نیست.
دیدگاهتان را بنویسید