تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: چهارشنبه , ۱۲ شهریور , ۱۴۰۴
X
تغییر استراتژی سامسونگ ؛ معرفی محصولات جدید هر ماه برای حفظ هیجان بازار

تغییر استراتژی سامسونگ ؛ معرفی محصولات جدید هر ماه برای حفظ هیجان بازار

سامسونگ با تغییر رویکرد معرفی محصولات، هر ماه دستگاهی تازه عرضه می‌کند تا توجه بازار و مشتریان را حفظ کند.

قیمت روز گوشی های بازار ایرانقیمت روز گوشی های بازار ایران

به گزارش تکراتو و به نقل از sammobile، سامسونگ استراتژی معرفی محصولات خود را تغییر داده تا علاقه به محصولاتش در سطح بالایی باقی بماند. این شرکت به جای دو رویداد بزرگ در سال، حالا معرفی محصولات جدید را به‌صورت ماهانه یا یک ماه در میان انجام می‌دهد.

این رویکرد در بازارهای اصلی سامسونگ اجرایی شده و به نظر می‌رسد موفقیت‌آمیز بوده، چرا که تقاضا برای محصولات این شرکت افزایش یافته است.

طبق گزارشی از کره جنوبی، سامسونگ تاکتیک خود را از دو معرفی بزرگ در ماه‌های ژانویه – فوریه و ژوئیه – اوت به عرضه مداوم در طول سال تغییر داده است. باور شرکت این است که ارائه مداوم محصولات جدید باعث رشد تقاضا می‌شود.

سامسونگ از ماه مه امسال تاکنون هر ماه در کره جنوبی محصولی جدید عرضه کرده است. این روند با معرفی گلکسی S25 Edge در ماه مه آغاز شد، سپس گلکسی A36 در ژوئن، گوشی‌های تاشوی جدید در ژوئیه و گلکسی Quantum 6 در اوت معرفی شدند.

اکنون گلکسی S25 FE قرار است اواخر این ماه وارد بازار شود و احتمالاً گوشی تاشوی سه‌لتی سامسونگ نیز در اکتبر معرفی خواهد شد. رویکرد مشابهی در بریتانیا و ایالات متحده نیز در پیش گرفته شده و به‌جز آوریل ۲۰۲۵، از ژانویه تا ژوئیه هر ماه یک محصول تازه عرضه شده است.

یکی از روش‌های اصلی سامسونگ برای اجرای این برنامه، پخش زمان عرضه سری گلکسی A بوده است که پیش‌تر به‌طور یک‌جا معرفی می‌شدند. این استراتژی جدید علاوه بر اینکه سامسونگ را در چرخه خبری نگه می‌دارد، باعث می‌شود این شرکت همواره رقیبی تازه در همه بخش‌های بازار در برابر رقبا داشته باشد.

منبع





دانلود آهنگ
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است