به گفته توسعهدهنده Kingdom Come Deliverance 2، کنسول ایکس باکس سری اس نقش پررنگی در بهنیهسازی بازی برای سایر پلتفرمها داشت.
در پادکست Iron Lord از سر توبی (Sir Tobi)، مدیر بخش روابط عمومی استودیوی Warhorse، پرسیده شد که آیا تیم توسعه سخت به دنبال حفظ نرخ فریم ۶۰ روی کنسولها بود یا به طور اتفاقی به هدف خود دست یافته است.
سر توبی در پاسخ گفت که هدف اولیه استودیوی Warhorse این بود که بازی با حفظ نرخ فریم پایدار ۳۰ اجرا شود. اما تیم توسعه کمی بعد و بهخصوص باتوجه به قدرت پلی استیشن ۵ پرو، متوجه شد که پتانسیل رسیدن به عملکرد بهتر نیز وجود دارد. او همچنین اشاره داشت که نسخه ایکس باکس سری اس به تیم توسعه کمک بسیار زیادی کرد تا بازی را برای دیگر پلتفرمها بهینه کند.
سر توبی ادامه داد که ایکس باکس سری اس نسبت به دیگر پلتفرمهای نسل نهم عملکرد ضعیفتری دارد و تیم توسعه باید با تنظیمات گرافیکی و برنامهنویسی حسابشده، بازی خود را بهینه کند. او همچنین اظهار داشت که این گزینه برای توسعهدهندگان وجود دارد که تمام حواس خود را تنها به کنسولهای قویتر نسل معطوف کنند یا در عوض، میتوانند با بهینهسازی بازی برای ایکس باکس سری اس، به اجرای روانتر بازی خود حساسیت بیشتری نشان دهند. به گفته او، رویکرد دوم لزوماً به بیکیفیت شدن بازی منتهی نمیشود.
بازی Kingdom Come Deliverance 2 برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس قرار گرفته است. نسخه ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و سری ایکس (در حالت Quality) با نریخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود. در حالت Performance، کنسولهای پلی استیشن ۵، ۵ پرو و ایکس باکس سری ایکس نرخ فریم ۶۰ را هدف قرار میدهند که در صفحهنمایشهای ۱۲۰ هرتزی (با پشتیبانی از VRR) بالاتر هم میرود.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید