شرکت سگا بهتازگی کلیپی جدید از پروژه جدید Virtua Fighter منتشر کرده و همزمان جزئیات تازهای از سیستم مبارزات این بازی نیز ارائه داده است. این اطلاعات جدید، قوانین مبارزه و مکانیزمهای گیمپلی را که بازیکنان هنگام عرضهی بازی تجربه خواهند کرد، تشریح میکند.
شرکت سگا جزئیات جدیدی از سیستم مبارزه و ساختار گیمپلی پروژه Virtua Fighter فاش شده کرده است. جزئیاتی که نشان میدهند این عنوان نهتنها به ریشههای کلاسیک خود وفادار مانده، بلکه با نوآوریهای چشمگیر، مسیر تازهای را در پیش گرفته است. در ادامه ویدیوی منتشر شده را میتوانید تماشا کنید.
در این پروژه، دو قانون مبارزه و چند ویژگی متفاوت معرفی شدهاند:
قوانین استاندارد
قوانین سنتی مبارزهبرنده شدن در هر راند با کاهش کامل نوار سلامت حریف یا بیرون انداختن او از رینگشرط پیشفرض پیروزی: اولین نفری که سه راند را ببرد برنده مسابقه است
شورش (Uprising)
قانونی کاملاً جدید و متفاوت از حالت استانداردمعرفی فرصتهای دینامیک برای تغییر جریان مبارزه، با ارائهی مفهومی نو در گیمپلیاین حالت صرفاً یک «حالت بازی اضافه» نیست، بلکه بهعنوان یکی از ارکان اصلی گیمپلی طراحی شده است
فلوگارد (Flowguard)
سیستم دفاعی جدید با حرکات چشمنوازافزایش گزینهها و ایجاد پویایی در حمله و دفاع فراتر از محافظت سنتی
شکستن و یورش (Break and Rush)
آسیب به بخشهای خاصی از بدن تا زمان درهم شکستن حریف که فرصتهای تهاجمی قدرتمندی برای مهاجم فراهم میکندآسیب به اعضای بدن در طول راندها باقی میماندسیستمهای Flowguard و Break and Rush بهطور نزدیک با یکدیگر مرتبط هستند
استانر و کومبوی استان (Stunner & Stun Combo)
سیستم کومبوی جدید که از حملات «Stun» آغاز میشودطراحیشده برای بازیکنان تازهکارحرکات واقعگرایانه و ضربات تأثیرگذاربازگشت کومبوهای سنتی
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید