توسعهدهنده Dispatch، استودیوی AdHoc، به خبرگزاریها گفت یک حالت فوقالعاده نادر در بازی وجود دارد که هیچکسی تا کنون موفق نشده آن را تجربه کند. استودیو این موضوع را از آمار فعالیتهای بازیکنان متوجه شده است.

این بخش مخفی به سیستمی مربوط میشود که در پایان بازی بر اساس عملکرد شما در قالب رابرت، شخصیت اصلی، یک ارزیابی شخصیتی ارائه میدهد؛ چیزی شبیه یک تست شخصیت که مشخص میکند رابرت چه نوع فردی بوده، مثلاً نقش یک آدم معمولی را بازی کرده یا بیشتر یک ضدقهرمان است. به گفته نیک هرمن، برای این ارزیابی در مجموع چهار حالت مختلف در نظر گرفته شده که تاکنون بازیکنان توانستند تنها سه موردش را تجربه کنند و حالت چهارم عمداً آنقدر سخت طراحی شده که رسیدن به آن نیازمند عملکردی تقریباً بینقص در بازی است. آمارهای داخلی استودیو نشان میدهند هنوز هیچ بازیکنی موفق نشده این حالت را که بر اساس کامل کردن عناصر غیر تصادفی طراحی شده، تجربه کند.
البته این احتمال مطرح است که برخی افراد بازی را دقیقاً به شکلی انجام دادند که شایسته دریافت این حالت نادر بودند، اما سیستم بازی نتوانسته تلاش آنها را به درستی تشخیص دهد یا ثبت کند. نیک هرمن با لحنی غیررسمی میگوید شاید کل ماجرا صرفاً یک باگ باشد؛ چون دستیابی به این حالت کمی دشوار است تا حدودی طبیعی به نظر میرسد که هیچکس هنوز آن را تجربه نکرده، هرچند احتمال دارد مشکل از یک نقص فنی باشد. پیر شورت، دیگر بنیانگذار استودیو، هم به شوخی گفت حالتی در بازی وجود دارد که بازیکنان هرگز آن را ندیدند، نه به این دلیل که نباید، بلکه چون ما کارمان را درست انجام ندادیم.
بازی Dispatch به عنوان یک کمدی ابرقهرمانی، اوایل امسال به امار فروش ۲ میلیون نسخهای دست یافت و نشان داد هنوز تقاضا برای مجموعههای اپیزودیکی شبیه به عناوین شرکت Telltale وجود دارد. به همین دلیل حالا توجه مخاطبان به احتمال ساخت دنبالهای برای Dispatch معطوف شده است.
دیدگاهتان را بنویسید