کارگردان عنوان تحسین شده Blue Prince به صراحت اعلام کرده است که قصد ساخت دنباله این بازی را ندارد.

بازی ماجراجویی پازل محور Blue Prince، ساخته استودیوی Dogubomb، توانست نظر مثبت منتقدین و بازیکنان را جلب کند. با این حال، Tonda Ros، کارگردان بازی، تایید کرده است که هیچ علاقهای به کار روی دنباله این اثر ندارد.
وی در مصاحبه با وبسایت PC Gamer گفت:
با تأسف باید به هواداران بگویم که ساخت دنباله در برنامههای من نیست. از نظر من، Blue Prince یک بازی مستقل یا یک اثر هنری مستقل در دنیای بازیهاست و بنابراین نمیتوانم آن را به شکل چیز دیگری تصور کنم.
Ros در ادامه افزود ساخت Blue Prince 2 بر اساس موفقیت نسخه اول «خیلی آسان» خواهد بود، اما ساخت دنباله را «یک تله» میداند.
کاملاً درک میکنم که هر استودیوی مستقل، یا حتی استودیوهای بزرگتر، دغدغه بیشتری برای پایداری دارند و بنابراین در بسیاری از موارد، ساخت دنباله صرفاً یک گزینه امن است.
این توسعهدهنده ترجیح میدهد روی پروژهای کاملاً جدید تمرکز کند و میگوید که در طول هفت سال ساخت Blue Prince، شش ایده خوب دیگر نیز به ذهنش رسیده است. با این حال، او اشاره کرد که برخی از این پروژهها ممکن است به دنیای پیچیده بازی پازل بازگردند، اما مستقیماً با Blue Prince مرتبط نخواهند بود.
دیدگاهتان را بنویسید