شرکت راکستار در بخش فرصتهای شغلی وبسایت رسمی خود اعلام کرده که قصد دارد در شعبه نیویورک یک مدیر ارتباط با سازندگان محتوا (Director of Creator Management) استخدام کند؛ مسئولیت اصلی این موقعیت شغلی هماهنگی و ارتباط با سازندگان محتوا در GTA 6 است و البته شامل تبلیغات و بازاریابی نیز میشود.

این فرصت شغلی ابتدا توسط کاربر Detective Seeds کشف و سپس در بخش فرصتهای شغلی وبسایت رسمی راکستار تأیید شد. گویا این شرکت استودیو قصد دارد ارتباط مستقیم و سازمانیافتهتری با سازندگان محتوای مرتبط با GTA 6 برقرار کند؛ اقدامی که میتواند بخشی از استراتژی بازاریابی و مدیریت جامعه طرفداران باشد.

طرفداران مدتهاست گلایه میکنند که برای GTA 6 هیچ فعالیت جدی در زمینه بازاریابی انجام نشده است. خیلیها فکر میکردند راکستار بودجه تبلیغات را کنار گذاشته تا در زمان مناسب خرج کند. البته تاکنون دو تریلر رسمی از بازی منتشر شده، اما شرکت طبق تحقیقات خودش ترجیح میدهد تبلیغات اصلی را تنها مدتی قبل از انتشار شروع کند. دلیل این کار هم این است که تبلیغات زودهنگام ممکن است در طول زمان فراموش شود. با این حال شرایط فعلی برای GTA 6 متفاوت بوده و نیاز به ارتباط دائمی با طرفداران احساس میشود.
دیدگاهتان را بنویسید