استودیوی فنلاندی Housemarque، توسعهدهنده عناوینی همچون Returnal و Nex Machina، اعلام کرده است که فعلاً هیچگونه برنامهای برای ورود به ساخت بازیهای رایگان (Free-to-Play) یا سرویس محور ندارد.
در مصاحبهای با وبسایت Eurogamer که هفته گذشته در مراسم سیاُمین سالگرد تأسیس استودیوی Housemarque در فنلاند برگزار شد، (ایلاری کوئیتینن (Ilari Kuittinen)، رئیس استودیو و گرگوری لودن (Gregory Louden)، مدیر خلاقیت استودیو، تأکید کردند تا زمانی که بازیکنان به خرید بازیهای پریمیوم ادامه دهند، این استودیو به ساخت چنین آثاری پایبند خواهد ماند.
کوئیتینن در این باره اظهار داشت:
فلسفه ما این است که بازیهایمان تجربهای برای دورهای خاص از زندگی شما هستند. تجربههایی که طی چند روز یا چند هفته یا هر مدت زمانی، با آن درگیر میشوید.
این یک تجربه منحصربهفرد است. آن را تجربه میکنید، چیزی از آن بهدست میآورید. شاید بعدها دوباره به سراغش بیایید، اما نیازی نیست تمام عمرتان را با آن بگذرانید.
وی افزود که آثار Housemarque شباهتهایی به فیلمها یا مجموعههای تلویزیونی دارند، آثاری که در بازهای مشخص از زندگی فرد معنا پیدا میکنند.
لودن همچنین در این باره گفت که استودیو در حال حاضر بر روی ارائه تجربهای تکنفره و پریمیوم تمرکز دارد؛ تمرکزی که در پروژه جدید آنها با نام Saros نیز مشهود خواهد بود. Housemarque که در سال ۲۰۲۱ توسط سونی خریداری شد و این توسعهدهنده قصد دارد با ادامه ساخت بازیهای شگفتانگیز و حفظ این روند، حضور خود را برای ۳۰ سال آینده نیز تضمین کند.
در ادامه Mikael Haveri، مدیر برند Housemarque، افزود که مسیر این استودیو همیشه هم آسان نبوده و تیم توسعه از خطرات احتمالی مسیر کاملاً آگاه است. بنابراین، آنها برای ادامه موفقیت، باید به ساخت بازیهای خوب ادامه دهند.
مدیر خلاقیت Housemarque در پایان اظهار داشت:
ما خوششانس هستیم در موقعیتی قرار داریم که میتوانیم به رشد صنعت کمک کنیم. باید به پیشرفت دادن مدیوم، روایت داستان، گیمپلی و تکنولوژی ادامه دهیم و به خوبی رشد کنیم.
این استودیو در حال حاضر روی توسعه بازی Saros کار میکند که گفته میشود در سال آینده منتشر خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید