سه بازی ابتدایی مجموعه Dragon Age بخش بزرگی از موفقیت خود را مدیون دیوید گیدر است؛ فردی که بهعنوان نویسنده ارشد روی نسخههای Origins، Dragon Age 2 و Inquisition کار کرد و پس از ۱۷ سال همکاری، در سال ۲۰۱۶ از BioWare جدا شد. او در اظهارات جدید خود میگوید که اگر کمی بیشتر در این استودیو میماند، سیاستهای EA برای تبدیل این سری به یک تجربه سرویس محور باعث میشد خیلی زودتر استودیو را ترک کند.
دیوید گیدر (David Gaider) در مصاحبه با GamesRadar میگوید اگر به جای پیوستن به پروژه شکست خورده Anthem با Dragon Age ادامه داده بود، احتمالاً مدت بیشتری در بایوور میماند.
او معتقد است حتی اگر در مسیر توسعه Dragon Age باقی میماند، از جمله پروژههای لغو شده Joplin و Morrison که در نهایت جای خود را به Dragon Age: The Veilguard دادند، خروج مایک لیدلا (Mike Laidlaw)، کارگردان آن پروژهها، در نهایت پایان حضور او را در استودیو رقم میزد.
گیدر تأکید میکند حتی اگر به او یک نقش مدیریتی ارشد در پروژه Dragon Age پیشنهاد میشد، چیزی که وی آن را به دلیل رابطهاش با EA و دفاعش از مکانیکهای «کلاسیک» بعید میداند، باز هم احتمالاً بایوور را ترک میکرد. دلیل او اتفاقاتی است که پس از لغو پروژه Dragon Age: Joplin توسط EA رخ داد. وی با اشاره به مارک دارا (Mark Darrah)، یکی دیگر از توسعهدهندگان کهنهکار بایوور، میگوید:
من تا پایان پروژه Joplin دوام نمیآوردم، چون بعد از آن قرار بود اعلام شود که حالا یک Dragon Age لایو سرویس ساخته میشود. من به سیستمهای نقشآفرینی کلاسیک پایبند بودم، اما سران EA که میخواستند که این پروژه داستان محور لغو و یک بازی لایو سرویس ساخته شود که در همان زمان خداحافظی میکردم.
دیوید گیدر در سال ۲۰۱۶ از بایوور جدا شد و اکنون استودیویی مستقل به نام Summerfall را رهبری میکند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید