درحالی که شرکت Electronic Arts هنوز به طور رسمی از بازی جدید Battlefield رونمایی نکرده است، جزئیاتی در مورد بخش داستانی تکنفره آن به فضای مجازی درز پیدا کرده است.
این اطلاعات از طریق دادهکاوی (datamine) جدیدترین کلاینت بازی Battlefield Labs به دست آمده است، که به این معنی است که غیررسمی بوده و حتی اگر صحت داشته باشد، ممکن است تا عرضه این بازی در سال آینده، دستخوش تغییرات زیادی شود.
این اطلاعات فاش شده از گروه تلگرام BF1 به دست آمده است که اطلاعاتی را در مورد بخش داستانی بازی منتشر کرده است. اطلاعات خیلی دقیقی در دست نیست، اما همچنان جزئیاتی در مورد چیزی است که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. هرچند که جزئیات فاش شده تنها به ما اطلاعاتی از اتمسفر بازی و کشورهای درگیر ارائه میدهد، به علاقهمندان هشدار میدهیم مطالعه این خبر ممکن است باعث اسپویل بخشی از داستان Battlefield 6 شود. در ادامه، این جزئیات فاش شده مشاهده میکنید:
نیروهای Pax Armata به جبلالطارق حمله کردهاند. هدف شما: پس گرفتن برخی نقاط استراتژیک از نیروهای دشمن است.توپخانه سیستمهای دفاعی Pax را تضعیف کرده است.تیم شما، Dagger 1-3، برای پشتیبانی از نیروهای ناتو و بریتانیا، از جمله یک واحد بریتانیایی به نام Lancer، اعزام میشود.شما در کنار واحد Bravo Element برای ایجاد یک نیروی مبارز از جناح ساحلی فرود میآیید.مینهای شناور را نابود کنید تا اطمینان حاصل شود که تمام خودروهای تهاجمی آبی-خاکی (AAVs) متحدین میتوانند با خیال راحت به خط ساحلی جبلالطارق برسند.با دسترسی به تونلهای تاریخی باقی مانده از زمان محاصره بزرگ جبلالطارق، از طریق مسیری در زیر سطح خیابان، پیشروی کنید.با غیرفعال کردن لینکهای دادهای (datalinks) سامانههای ضدهوایی (AA)، آنها را خنثی کنید تا پشتیبانی هوایی ناتو بتواند به عملیات ادامه دهد.
ارتباط با جبلالطارق به عنوان بخشی از کانسپت آرت رسمی بازی جدید Battlefield که توسط EA رونمایی شد، پیشتر تأیید شده بود.
وقتی صحبت از بخش داستانی تکنفره بازی Battlefield 6 به میان میآید، اینجاست که اوضاع کمی پیچیده میشود. در ابتدا، تیم توسعهدهنده این بخش تحت رهبری استودیوی فرست-پارتی تازه تأسیس EA یعنی Ridgeline Games قرار داشت که یکی از خالقان مشترک بازی Halo، مارکوس لیتو (Marcus Lehto)، ریاست آن را بر عهده داشت. نکته جالب اینجاست که در اوایل سال ۲۰۲۴، لیتو از EA جدا شد و استودیو Ridgeline Games بدون عرضه حتی یک محصول، تعطیل شد.
تا به امروز، استودیوهایی که روی بازی جدید Battlefield کار میکنند شامل DICE سوئد، Ripple Effect، Criterion و Motive هستند. گمان میرود که استودیو Motive، سازنده نسخه ریمیک Dead Space، مسئولیت ساخت بخش داستانی را بر عهده دارد، هرچند استودیوهای دیگر نیز در این زمینه همکاری میکنند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید