توسعهدهندگان Battlefield 6 در گفتوگویی تازه از چالشهای ریمستر کردن نقشههای کلاسیک پرده برداشتند. آنها تأکید کردند که انتظارات بازیکنان و تفاوتهای فنی، فرآیند ریمستر را به کاری پیچیده و زمانبر تبدیل کرده است.
شاشانک اوچیل، مدیر طراحی استودیوی DICE، در گفتوگویی با رسانهی PCGamesN اعلام کرد:
باور نمیکنید چقدر سخت است. چون بازیکنان نقشه را میشناسند و انتظارات خاصی دارند. اما همچنین با عینک نوستالژی به آن نگاه میکنند و متصور هستند قبلاً همهچیز عالی بوده است.
او دربارهی نقشهی محبوب Operation Firestorm از Battlefield 3 صحبت کرد که قرار است در Battlefield 6 ریمستر شود. او در این باره گفت:
این نقشه باید با فناوریهای جدید و سلیقهی مدرن هماهنگ شود، در حالی که حس نوستالژیک نسخهی اصلی را نیز حفظ کند.
اوچیل همچنین در ادامه اضافه کرد:
چالش اینجاست که چطور نقشه را بهاندازهی سایر نقشهها تخریبپذیر کنیم؟ چطور مطمئن شویم که نقشه با سلاحهای جدید هماهنگ باشد؟ این کار بسیار پیچیدهتر از چیزی است که مردم فکر میکنند.
جرمی چاب، تهیهکنندهی DICE، معتقد است که نسخههای قبلی Battlefield پایههای محکمی برای توسعهی نسخهی جدید ایجاد کردهاند. او گفت:
وقتی نقشهای مثل Firestorm را برمیگردانیم، هنوز هم جواب میدهد. هنوز هم بازیاش لذتبخش است.
با این حال، او هشدار داد که ریمستر موفقیتآمیز، تضمینی برای رضایت کامل بازیکنان نیست. او در اینباره بیان کرد:
مرز باریکی وجود دارد، زیرا مردم دیدگاههای خاصی دربارهی نسخهی اصلی دارند. آنها میخواهند همان تجربه را دوباره داشته باشند. اما اگر نتوانیم نقشه را ارتقا دهیم و ویژگیهای جدید را در آن بگنجانیم، احتمالاً ناامیدشان خواهیم کرد.
توسعهدهندگان وعده دادهاند که بازسازی نقشهی کلاسیک تنها آغاز راه است و در آینده، محتواهای بزرگتر و جذابتری در راه خواهند بود.
بازی Battlefield 6 در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۸ مهر ۱۴۰۴) برای پلتفرمهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس/ایکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید