داسکگالم، منبع داخلی مشهور کپکام و کونامی، طی پستهای جدید خود در پلتفرم اجتماعی X، حول پروسه تولید پر فراز و نشیب Resident Evil 9 صحبت کرده است.
داسکگالم در این باره گفت:
Resident Evil 9 سال گذشته در حالی که به رونمایی نزدیک بود، تاخیر خورد و دلیل به سادگی نیاز به زمان بیشتر برای توسعه بود و کپکام نمیخواهد این پروژه با عجله پیش برود. RE9 یک بازی واقعاً بلندپروازانه و عظیم است و به زمان زیادی نیاز دارد. از سوی دیگر، آیپیهایی مانند Onimusa و Okami به تبلیغات بیشتری نیاز دارند تا مخاطبان جدید را به خود جذب کنند و رونمایی زودهنگام از آنها منطقی به نظر میرسد. اما Resident Evil 9 چنین نیست و نیاز به بازاریابی و تبلیغات طولانی مدت ندارد.
حدس من این است که کپکام امسال از RE9 رونمایی خواهد کرد، اما شانس معرفی بازی در اواخر امسال و طی آخرین رویداد State of Play یا The Game Awards 2025 بیشتر از تابستان است.
همچنین باید بگویم که RE0 نیز در مراحل پایانی توسعه قرار داشته و این احتمال وجود دارد که کپکام تصمیم بگیرد ابتدا RE0 Remake را منتشر کند و سپس سراغ RE9 برود.
RE Code Veronica Remake فاصله زیادی تا پایان توسعه دارد. متعجب نخواهم شد اگر در سال ۲۰۲۷ یا ۲۰۲۸ آماده عرضه شود.
داسکگالم در انتها پیرامون موتورگرافیکی RE و پیوند میان بازیهای مختلف کپکام صحبت کرد:
RE9 با جدیدترین ورژن موتورگرافیکی RE که در Dragon’s Dogma 2 و Monster Hunter Wilds مورد استفاده قرار گرفته، ساخته میشود. هر سه این بازیها با یکدیگر چراغ سبز گرفتند و همگی از «سیستمهای گیمپلی پویای جهان باز» بهره میبرند. مراحل ساخت RE9 تقریباً همزمان با MH Wilds و DD2 آغاز شد، اما پروسه تولید آن طولانیتر از دو همتای دیگرش شد. اگرچه این سه بازی بسیار متفاوت هستند، اما هدف همگی از ابتدا این بوده که در DNA فرنچایز خود نوآوری ایجاد کنند.
کپکام سال گذشته تایید کرد که Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 در دست ساخت قرار دارد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید