تک فان

تک فان

مجله خبری تفریحی: دنیای سرگرمی و تفریح
امروز: دوشنبه , ۱۵ بهمن , ۱۴۰۳
X
چرا باید برای بازی Light No Fire هیجان‌زده باشیم؟

چرا باید برای بازی Light No Fire هیجان‌زده باشیم؟

قطعاً معرفی Light No Fire برای طرفداران استودیوی Hello Games موضوع خوشحال‌کننده‌ای بود. بسیاری از مخاطب‌ان صنعت بازی، از همان ابتدا از No Man’s Sky استقبال کردند و برای مدت‌ها سرگرم کاوش دنیای عظیم این عنوان شدند. در ادامه، قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا Light No Fire ارزش صبر و هیجان را خواهد داشت.

تبلیغات

هنگامی که صحبت از Light No Fire می‌شود، احتمالاً اکثر مخاطب‌ها وضعیت اولیۀ No Man’s Sky را به خاطر می‌آورند، اما با توجه به کیفیت فعلی بازی، می‌توان گفت که از آن دوران عبور کرده‌ایم. استودیوی Hello Games به انتقادات مخاطب‌ها پاسخ مثبت داد و به صورت تدریجی، با ۳۱ به‌روزرسانی مهم، اثر جهان باز و عظیم خود را اصلاح کرد.

طی هشت سال گذشته فقط به دنبال ساخت محتوای عظیم بودیم… به تیم و عشقی که به بازی دارند افتخار می‌کنم.

شان موری

می‌توان گفت ۲۰۲۴ سال خوبی برای No Man’s Sky بود. به‌روزرسانی Omega داستان Atlas و گشت‌های زمانی بازی را گسترش داد، با Orbital این امکان فراهم شد تا با استفاده از قطعات کشف شده، سفینه رویایی خود را بسازیم، Adrift قلمرویی ترسناک را در دل فضا معرفی کرد و Worlds Part 1 جلوه بصری جهان بازی را بهبود بخشید. البته، تمام ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود و درست چند هفته بعد با به‌روزرسانی Aquarius، امکان ماهگیری نیز اضافه شد.

بنابراین، با توجه به پیشرفت‌های استودیو در طول زمان، می‌توان نگاه مثبتی به Light No Fire داشت. هیچ یک از آپدیت‌های No Man’s Sky پولی نبودند، اما می‌توان نتیجه گرفت که فروش بازی به قدری رضایت‌بخش بوده تا Hello Games بتواند همانند استودیوهای مستقل، آزادانه راه خود را دنبال کند (فروش بازی No Man’s Sky بیش از ۱۰ میلیون نسخه اعلام شده و حتی در میان پرفروش‌ترین عناوین سال ۲۰۲۳ استیم نیز قرار گرفت).

چرا باید برای بازی Light No Fire هیجان‌زده باشیم؟ - گیمفا

از سوی دیگر، در عنوان Light No Fire می‌بینیم که استودیوی Hello Games با فناوری تولید رویه‌ای تا کجا پیش رفته است. طوفان‌ها و جلوه‌‌ واقع‌گرایانه آب در به‌روزرسانی Worlds Part 1 بازی No Man’s Sky ثابت می‌کند که قرار است شاهد پدیده‌های عجیب و منحصر به فردی در Light No Fire باشیم.

شاید اینطور به‌نظر برسد که طرفداران No Man’s Sky در دنیای مشابه‌ای قدم خواهند گذاشت، اما با تاکید شان موری بر بلندپروازی Light No Fire، می‌توانیم به دنیای جدیدی که استودیو می‌خواهد بنا کند، امیدوار باشیم. Hello Games هدفی بزرگ‌تر از جهان بی‌انتهای No Man’s Sky در نظر گرفته و انتظار می‌رود این بار اشتباهات گذشته خود را تکرار نکند و تجربه‌ای پولیش شده‌تر ارائه دهد.

تا به این لحظه، جزئیات زیادی از Light No Fire در دست نیست، اما با توجه به تریلر معرفی و توضیحات مختصر سازندگان، می‌توان پیش‌بینی کرد که این بازی اثر آنلاینی خواهد بود که مخاطب خود را برای انجام فعالیت‌های مختلف محدود نمی‌کند و مبتنی بر آزادی عمل مطلق طراحی شده است.

از سوی دیگر، نبود اطلاعات مشخص از بازی، ممکن است در نهایت به ضرر آن تمام شود. بسیاری انتظار دارند شاهد Final Fantasy 14 یا World of Warcraft بعدی باشند، اما Light No Fire، احتمالاً کم‌تر دست کاربر را می‌گیرد و اجازه می‌دهد همه چیز در چارچوب خواسته‌های او پیش برود.

منبع خبر

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و اجرا : وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است