جونیا ایشیزاکی، کارگردان عنوان در حال توسعه Elden Ring Nightreign، باور دارد که تیم آنها در FromSoftware علاقهای به دنبال کردن ترندهای روز صنعت با اضافه کردن المانهای روگ لایک ندارد، بلکه تمرکز روی تجربه همکاری (co-op)، به طور طبیعی ویژگیهای این سبک را به خود گرفت تا برخی از مشکلات طراحی را حل کند.
ایشیزاکی (Junya Ishizaki) در مصاحبهای که اخیراً با وبسایت PC Gamer داشت، به تشریح اهداف Elden Ring Nightreign پرداخت:
هدف ما، متمرکز کردن تجربه بود، از المانهای RPG گرفته تا کاوش در محیط، ساخت کاراکتر و بالابردن سطوح آن. ما میخواستیم که این عنوان بهگونهای باشد که گویی همه چیز یکجا در دسترس بوده و درنهایت نیز به مبارزه با یک باس ختم شود. برای عملی کردن چنین چیزی که بسیار متفاوت از Elden Ring و عناوین قبلی بود، ما احساس کردیم که نیاز است عناصر و مکانیکهای جدیدی را اضافه کنیم.
او در ادامه توضیح میدهد:
ما هیچوقت با خود نگفتیم که «هی، بیایید هر کاری که دیگر کمپانیها انجام میدهند را انجام ندهیم و ترندی را دنبال نکنیم!»، اما همچنین به نظر ما، این [Elden Ring Nightreign] دنبال کردن ترندهای صنعت محسوب نمیشود، بلکه ما این عناصر را مانند یک افزونه جالب در نظر گرفتیم که میتواند به خوبی در عنوان مولتی پلیر ما جای بگیرد.
فاز بتای Elden Ring Nightreign از روز ۱۴ فوریه (۲۶ بهمن) آغاز خواهد شد و تا ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) ادامه خواهد داشت. این بتای بسته که تنها برای کنسولها در دسترس خواهد بود، به بازیکنان اجازه میدهد بخش کوچکی از این عنوان را تجربه کنند. تا آن زمان، نمیتوان با اطمینان گفت که Elden Ring Nightreign، تا چه حد از عناوین دیگر در سبک روگ لایک، الهام گرفته است.
Elden Ring Nightreign در تاریخی اعلام نشده از سال جاری میلادی برای پلتفرمهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانههای شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید