بازیهای Monster Hunter همانطور که از نامشان پیداست، درباره شکار هیولاها هستند. اما فقط شکار کردن کافی نیست؛ شما از پوست، اعضا، عاجها و سایر بخشهای بدن هیولاها برای ارتقای تجهیزات خود استفاده میکنید.
حالا معلوم شد که توسعهدهندگان Monster Hunter Wilds قرار نیست اجازه دهند که تنها با یک کاراکتر قدرتمند بازی را به راحتی به پایان برسانید. چرا که طبق اعلام آنها، اگر میخواهید هیولاهای چالشبرانگیز بخش پایانی بازی را شکست دهید، باید نقاط قوت و ضعف آنها را به خوبی بشناسید.
در مصاحبهای با RPG Site، کارگردان بازی، یویا توکودا (Yuya Tokuda)، توضیح داد:
نمیخواستیم طوری باشد که اگر یک سری ارتقاعای خاص داشته باشید، بتوانید تمام نبردهای پایان بازی را بدون دردسر پشت سر بگذارید. این سبک گیمپلی چیزی نیست که برای بازیکنان در نظر داشتهایم؛ در شکارهای پایان بازی، میخواهیم تفاوتی مشخص با هیولاهای داستانی وجود داشته باشد.
نظر او این است که چون هیولاهای پایان بازی برای تکمیل داستان ضروری نیستند و بهعنوان باسفایتهای اختیاری در نظر گرفته شدهاند، مشکلی با ایجاد چالشهای بیشتر برای بازیکنان ندارند.
اگرچه اجبار به جمعآوری سلاحها و زرههای خاص میتواند باعث افزایش میزان گِرایند (Grinding) و انجام کارهای تکراری برای ارتقای سطح کاراکتر در بازی شود، اما در عین حال از تمام شدن سریع محتوا و گلایه بازیکنان از کمبود فعالیتهای پس از پایان بازی جلوگیری میکند.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید