گوگل قابلیت خرید مکالمهای و پرداخت خودکار را در حالت هوش مصنوعی راهاندازی کرده تا تجربه خرید آنلاین را سادهتر کرده و تبلیغات را هم به کاربران نشان دهد.


به گزارش تکراتو و به نقل از arstechnica، گوگل به تازگی قابلیت خرید مکالمهای را در حالت هوش مصنوعی فعال کرده است تا کاربران بتوانند با پرسیدن سوالات پیچیده درباره خرید محصولات، پیشنهادات، جدولها و راهنماهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی دریافت کنند.
این قابلیت در اپلیکیشن جمینی نیز فعال خواهد شد، اما در حال حاضر محتوای تبلیغاتی در نتایج جمینی نمایش داده نمیشود.
یکی دیگر از ویژگیهای جدید گوگل، پرداخت خودکار با تعیین حد قیمت است. کاربران میتوانند برای یک محصول قیمت مشخص تعیین کنند و پس از رسیدن قیمت به حد تعیینشده، با گوگل پی اجازه خرید خودکار بدهند.
این قابلیت در حال حاضر تنها برای تعداد محدودی از فروشگاهها مانند Chewy، Wayfair و برخی فروشندگان Shopify فعال است.
گوگل همچنین نسخه بهروزشدهای از فناوری دوپلکس را معرفی کرده است که میتواند با فروشگاهها تماس بگیرد و موجودی محصولات را بررسی کند.
کاربران میتوانند محصول موردنظر خود را مشخص کنند و ربات تماسها را انجام داده و نتایج را از طریق ایمیل یا پیامک ارائه کند. این قابلیت در حال حاضر فقط در ایالات متحده و برای دستههایی مانند اسباببازی، لوازم آرایشی و الکترونیکی فعال شده است.
دیدگاهتان را بنویسید