طبق اطلاعات غیررسمی منتشر شده، ریمیک Halo: Combat Evolved با کمک یک استودیوی دیگر و بهرهگیری از دو موتور Unreal Engine 5 و Blam Engine ساخته خواهد شد. همچنین، ضمن اضافه شدن مکانیکهایی مثل دویدن، مراحل بازی دوباره طراحی میشوند.
مجموعه Halo به وضوح در حال تجربه تغییرات بزرگی است. پس از سالها دریافت بازخورد از هواداران و مسیر نه چندان هموار عنوان Halo Infinite، مایکروسافت در اواخر ۲۰۲۴ رسماً استودیوی ۳۴۳ Industries را Halo Studios نام گذاری کرد. همراه با این تغییر برند، تأیید شد که توسعه نسخههای بعدی این مجموعه با موتور Unreal Engine 5 انجام خواهد شد و چندین پروژه جدید هماکنون در دست ساخت است. هرچند هنوز به صورت رسمی چیزی معرفی نشده، اما شایعات زیادی اشاره دارند یکی از این پروژهها ریمیک Halo: Combat Evolved میباشد.
یک منبع غیررسمی ادعا میکند با شرکت در یک رویداد خصوصی موفق شده مستقیماً با یکی از توسعهدهندگان ریمیک Halo: Combat Evolved صحبت کند و اطلاعات جدیدی به دست آورد. این توسعهدهنده از استودیوی دیگری بوده که قبلاً در پروژه The Master Chief Collection با ۳۴۳ Industries همکاری داشته است. نام این استودیو فاش نشده اما گفته شده استودیوی Certain Affinity نیست. ظاهراً این استودیو اکنون منابع بیشتری در اختیار دارد و مسئولیت بخشهای مهمی از جمله برنامهنویسی و طراحی بازی را بر عهده گرفته است.یکی از بحثبرانگیزترین نکات این ریمیک اضافه شدن مکانیک دویدن (Sprint) میباشد، زیرا در نسخه اصلی وجود نداشت. همچنین مراحل خاطرهانگیزی مثل Library دوباره طراحی خواهد شد. این منبع در ادامه اشاره کرد:
بازی ظاهری فوقالعاده دارد و گرافیکش تقریباً مشابه Project Foundry میباشد. این پروژه کاملاً بر اساس Combat Evolved ساخته شده است. بیشترین تغییرات روی مرحله معروف Library صورت گرفته که در آن مستر چیف با Flood مبارزه میکند.
از نظر فنی، ریمیک Halo: Combat Evolved از یک موتور ترکیبی، نسخهای اصلاح شده از موتور Blam (مربوط به Halo Reach) در کنار Unreal Engine 5، استفاده میکند. این منبع سپس بازی را با Oblivion Remastered مقایسه کرد و گفت:
این ریمیک از موتور Unreal Engine 5 برای گرافیک و رندرینگ استفاده میکند، در حالی که نسخه اصلاح شده موتور اصلی (Blam) همچنان گیمپلی و سیستمهای جهان بازی را مدیریت خواهد کرد. این روش جدید اجازه میدهد بازی از فناوری بصری مدرنی بهره ببرد اما حس و مکانیک اصلیاش حفظ شود. چنین رویکردی برای ریمیک Halo: Combat Evolved ایدهآل به نظر میرسد.
طبق گفتهها، یک پروژه چندنفره جداگانه برای Halo نیز در حال توسعه است که احتمالاً به عنوان یک بازی سرویس محور بلندمدت ارائه خواهد شد.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید