پس از اعلام ساخت یک فیلم اقتباسی از بازی Helldivers توجه افراد زیادی به سمت این عنوان جلب شده است و اکنون یکی از توسعهدهندگان این بازی در استودیوی Arrowhead Game Studios درباره نقش خودش و تیمش در این پروژه صحبت کرده است.
یوهان پیلستد یکی از مدیران ارشد در تیم توسعهدهندهی بازی Helldivers 2، درباره میزان دخالتش در ساخت این اقتباس سینمایی اظهار نظر کرده و گفته است که هرچند آنها در این پروژه حضور دارند، اما در کنترل نهایی و تصمیمگیری نهایی نقشی ندارند. پیلستد تأکید کرده است که تیمشان تجربه لازم برای ساخت فیلم را ندارد و تفاوتهای اساسی میان تولید بازی و فیلم را درک میکند.
اظهارات یوهان پیلستد بر پیچیدگیهای موجود در اقتباس یک بازی ویدیویی نسبت به یک فیلم تأکید دارد و به ماهیت تعاملی بازیها و داستانگویی گستردهتر آنها نسبت به فیلمهای سینمایی اشاره میکند. او ضمن احترام به فرایند خلاقانهی صنعت سینما گفته است که هرچند تیم Helldivers حضور خواهد داشت، اما سازندگان فیلم باید تصمیم نهایی را بگیرند تا اصالت این تجربهی سینمایی حفظ شود.
یوهان پیلستد همچنین به موفقیتهای اخیر اقتباسهای ساخته شده از بازیهای ویدیویی اشاره کرده و The Last of Us را به عنوان نمونهای موفق از همکاری بین توسعهدهندگان و فیلمسازان ذکر کرده است. با توجه به انتظارات بالا از فیلم Helldivers، دخالت پیلستد میتواند ارزشمند باشد، اما در نهایت موفقیت پروژه به چگونگی برقراری تعادل بین مفاهیم موجود در بازی و خلاقیت فیلمسازان بستگی خواهد داشت.
منبع: screenrant
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید