اطلاعات جدید نشان میدهد که استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) در توسعه Silent Hill 2 Remake از برخی تئوریهای طرفداران استفاده کرده است.
هشدار: بخشهایی از متن زیر ممکن است قسمتهایی از داستان بازی را اسپویل کند.
در بخش انتهایی Silent Hill 2 بازیکنان وارد مکانی به نام Labyrinth، یک هزارتوی زیرزمینی بدون نقشه میشوند. این مکان کاملاً از سایر قسمتهای شهر جدا شده است و با توجه به ماهیت مرموز آن، هیچ توضیح مشخصی وجود ندارد.
اکثر طرفداران معتقد هستند که این مکان تجلی روان جیمز است و مسیرهای خاصی از شخصیتهای دیگری مانند آنجلا و ادی را نشان میدهد. یک ایده معمول میگوید که هدف هزارتو این است که مسافران سرگردان را راهنمایی کند و به آنها کمک کند تا دلیل آمدنشان را به سایلنت هیل کشف کنند. یکی از این تئوریها نشان میدهد که جیمز به جای ماریا به دلیل قتل همسر خود پشت میلههای زندان است که راه را برای رویارویی او با مری در بخش پایانی بازی هموار میکند.
طرفداران در سال ۲۰۰۹ این تئوری را مطرح کردند که Labyrinth شامل هزارتویی از تونلهای پیچ در پیچ است و نسخه هر شخصیت در سایلنت هیل را نشان میدهد.
بلوبر تیم این منطقه را در نسخه ریمیک گسترش داد، هر مسیر مشخص شد و یک سکانس کاملاً جدید Otherworld را پیادهسازی کرد. آنها برای انجام این کار، به تئوریهای طرفداران توجه کردند که بیش از دو دهه قبل در مورد آن گمانهزنی میشد.
آنا اوپورسکا-شیبیسز (Anna Oporska-Szybisz)، طراح ارشد مراحل، در این باره میگوید:
من نمیتوانم به شما بگویم چند ساعت صرف تماشا، خواندن و بحث درباره همه عناصری کردهایم که میتوانیم در اینترنت پیدا کنیم. هدف اصلی ما همواره احترام به طرفداران بوده و هرگز هیچ یک از تئوریهای آنها را نادیده نگیریم.
صادقانه میگویم همه چیزهایی را که در آنجا یافتم دوست نداشتم، اما وقتی شروع به تجزیه و تحلیل آنها کردیم و تمام معایب و مزایای آنها را یافتیم، به طرز فکر مردم در مورد هزارتو علاقهمند شدم و میخواستم تا آنجا که میتوانم چیزهای زیادی را در آن قرار دهم.
Silent Hill 2 Remake هماکنون روی پلی استیشن ۵ و رایانههای شخصی دسترس است.
طراحی و اجرا :
وین تم
هر گونه کپی برداری از طرح قالب یا مطالب پیگرد قانونی خواهد داشت ، کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وب سایت تک فان است
دیدگاهتان را بنویسید