تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

عکس تازه از هوسانیانگ، ستاره سریال جنگجویان کوهستان در سن ۷۴ سالگی

سریال جنگجویان کوهستان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیون ایرانی است که از سال ۱۳۶۰ خورشیدی به روی آنتن شبکه یک پخش شد. این سریال دربارهٔ جنگجویان کوهستانی است که در جنگ مقاومت علیه استعمار انگلیس و سایر نیروهای خارجی در دوران انقلاب ایران شرکت داشته‌اند.

این سریال برای ایرانیان بسیار واقعی و مهم بوده و خاطرات زیادی برای آنها به یادگار مانده است. این سریال نه تنها ماجراجویی‌ها و جنگ های جذاب را به تصویر کشیده است بلکه مسایل انسانی از جمله دوستی، وفاداری و اخلاق نیز در آن مورد توجه قرار گرفته است.

هوسانیانگ، بازیگر سریال جنگجویان کوهستان، تصویری از او در ۷۴ سالگی نشان از این دارد که حتی پس از سال‌ها، این سریال هنوز هم در اذهان و قلوب مردم زنده است و محبوبیت خود را حفظ کرده است.

به طور کلی، سریال جنگجویان کوهستان یکی از بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون ایران بوده و هنوز هم پس از گذشت سال‌ها، تاثیرگذاری و محبوبیت خود را حفظ کرده است.

پارسینه نوشت: جنگجویان کوهستان با نام اصلی کرانه رود برای اولین بار در سال‌های پایانی دههٔ ۱۳۶۰ خورشیدی با نام جنگجویان کوهستان از شبکه یک ایران پخش شد. بسیاری از ایرانیان خاطره تماشای این سریال به صورت رنگی یا سیاه و سفید را دارند و نامش را به لیان شامپو می‌شناسند که در بین ایرانیان دقیقاً ضرب‌المثل و معادلی‌ست برای محله‌های هرج‌و‌مرج اعم از سرقت، دزدی، خلاف و اعتیاد تا درگیری و قتل است.در ادامه تصویری از هوسانیانگ بازیگر سریال جنگجویان کوهستان در ۷۴ سالگی خواهید دید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!