تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

به روزهای طلایی بیت کوین و اتریوم در شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲!

در دنیای اقتصاد و بازار ارز دیجیتال، بیت کوین به عنوان یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. ارزش بیت کوین به‌عنوان ارز دیجیتال پرطرفدار همواره تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله عرضه و تقاضا، اتفاقات جهانی و تصمیمات مردم است.

در روز جاری، قیمت بیت کوین سیر نزولی را در پیش گرفته و به ۵۱,۰۳۶ دلار رسیده است که نسبت به روز قبل کاهش داشته است. از سوی دیگر، قیمت اتریوم در همین بازار افزایش داشته و به ۲,۹۵۱ دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش ۰.۵۴ درصدی نسبت به روز قبل است.

در چارچوب بازار ارزهای دیجیتال، تعیین قیمت این ارزها تحت تاثیر اطلاعات و رویدادهای مختلف قرار می‌گیرد و معامله‌گران و سرمایه‌گذاران با تحلیل و بررسی دقیق این داده‌ها سعی در پیش‌بینی تغییرات قیمت دارند.

دنیای اقتصاد نوشت: امروز قیمت بیت کوین سیر نزولی را در پیش گرفته است و ارزش هر واحد آن به ۵۱,۰۳۶ (پنجاه و یک هزار و سی و شش ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش داشته است. امروز در بازار ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین کاهش و قیمت اتریوم افزایش داشته است.آخرین نرخ بیت کوینقیمت بیت کوین امروز به ۵۱,۰۳۶ (پنجاه و یک هزار و سی و شش ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش داشته است.آخرین نرخ اتریومقیمت اتریوم امروز به ۲,۹۵۱ (دو هزار و نهصد و پنجاه و یک ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۴ درصدی داشته است.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!