تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آیا مدارس در تهران فردا 7 اسفند تعطیل هستند؟

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور، استان تهران و برخی مناطق دیگر از کشور با بارش برف شدید و برودت هوا روبرو هستند. به دلیل این شرایط نامساعد هوا، احتمال تعطیلی مدارس فردا 7 اسفند ماه وجود دارد.

با این حال، تا لحظه‌ی صدور این نوشته، هیچ اعلام رسمی از سوی مراجع ذی‌صلاح در خصوص تعطیلی یا ادامه کلاس‌های تحصیلی صورت نگرفته است. بنابراین، توصیه می‌شود که دقت ویژه داشته و اخبار رسمی را از منابع معتبر و اعلامیه‌های رسمی دولت دنبال کرد تا از وضعیت نهایی و تصمیماتتصمیمات در خصوص تعطیلی مدارس اطلاع پیدا کرد.

به همین دلیل، مهم است که شهروندان و والدین دقت داشته و با حوصله منتظر اعلامیه‌های رسمی بمانند تا بهترین تصمیم را برای ایمنی و سلامتی دانش‌آموزان خود بگیرند.

تک فان- با توجه به برودت هوا و بارش برف شدید در تهران و برخی دیگر از استان ها منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس فردا 7 اسفند ماه خبر دادند.به گزارش تک فان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا دوشنبه(7 اسفند) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها بارش برف، از بعد از ظهر افزایش باد با احتمال کولاک برف با بیشینه دمای ۵ و کمینه ۱ و در روز سه شنبه(8 اسفند) ابری گاهی بارش برف در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با احتمال کولاک برف با بیشینه دمای ۴ و کمینه صفر همراه است.با این حال و با توجه به تداوم بارش برف در استان تهران تا این لحظه (ساعت 19) اطلاعیه ای مبنی بر تعطیلی مدارس منتشر نشده است. 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!