تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آخرین مبادله بیت‌کوین و اتریوم در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۲

در دنیای اقتصاد، ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به سرعت رشد و توسعه می‌یابند. امروز قیمت بیت کوین به ۵۵,۸۰۳ دلار رسیده است که نشان از افزایش ۴.۴۷ درصدی نسبت به روز قبل دارد. این افزایش نشان‌دهنده تقاضای بالا برای این ارز دیجیتال است. همچنین، قیمت اتریوم نیز به ۳,۲۱۶ دلار رسیده است که نشان از افزایش ۲.۰۶ درصدی دارد. این ارز دیجیتال نیز از محبوبیت و استقلال بهره‌مند است.

رشد ارزهای دیجیتال، نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه آنها در بازارهای جهانی است. با توجه به افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم، افراد بیشتری به دنبال سرمایه‌گذاری در این ارزها می‌باشند. ارزهای دیجیتال با ارزش‌های منحصربه‌فرد و مفهومی نوین از اقتصاد آینده را به ارمغان می‌آورند. این روند به نظر می‌رسد که در آینده، ارزهای دیجیتال به یکی از راه‌های مهم انتقال ارزش و پرداخت‌ها تبدیل شوند.

دنیای اقتصاد نوشت: امروز قیمت بیت کوین سیر صعودی را در پیش گرفته است و ارزش هر واحد آن به ۵۵,۸۰۳ (پنجاه و پنج هزار و هشتصد و سه ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۴.۴۷ درصدی داشته است.  امروز در بازار ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین و اتریوم افزایش داشته است.آخرین نرخ بیت کوینقیمت بیت کوین امروز به ۵۵,۸۰۳ (پنجاه و پنج هزار و هشتصد و سه ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۴.۴۷ درصدی داشته است.آخرین نرخ اتریومقیمت اتریوم امروز به ۳,۲۱۶ (سه هزار و دویست و شانزده ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۰۶ درصدی داشته است.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!