تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

بزرگترین دوگانه‌ی موسیقی: عایشه گل و جواد یساری با هم در کنسرتی فوق‌العاده

که به نام هنری “عایشه گل” شهرت دارد، با حضور در این کنسرت مشترک به همراه جواد یساری از تجربه ای جدید در دنیای موسیقی برخوردار خواهد شد. این کنسرت در تاریخ 29 اسفند برگزار خواهد شد و در لحظه تحویل سال برای ایرانیان در استانبول اجرای زنده خواهد شد.

جواد یساری که یکی از خوانندگان محبوب ایرانی است، این بار در این کنسرت مشترک به همراه عایشه گل به اجرایی ویژه و شاید بی نظیر برای جشن نوروز خواهد پرداخت. این اجرا به مناسبت نوروز و به منظور ایجاد فضای شاد و سرگرم کننده برای ایرانیان مقیم در ترکیه برگزار خواهد شد.

با توجه به شهرت و تجربه هنری هر دو هنرمند، انتظار می رود که این کنسرت مشترک برای شنوندگان خود یک تجربه فراموش نشدنی و لحظاتی شاد و شگفت انگیز خلق خواهد کرد.

خبرآنلاین نوشت: بازیگر فیلم «مطرب» در کنسرتی مشترک با جواد یساری برای ایرانی ها در استانبول روی صحنه خواهند رفت.«عایشه گل» که در فیلم «مطرب» جلوی دوربین رفت و جزو پربیننده ترین فیلم های سینمای ایران نیز شد، حالا در تجربه ای جدید با جواد یساری ۲۹ اسفند و در لحظه تحویل سال برای ایرانی ها اجرای زنده خواهد داشت.به گزارش بهمن بابازاده، خبرنگار موسیقی، جواد یساری خواننده ایرانی سالهاست که با دوستداران خود در ایران دیداری نداشته و حالا در این کنسرت مشترک، قرار است نوروز امسال را به شکلی ویژه تجربه نماید.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!