تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آیا “سلفی جدید رحمت و فهیمه” باعث شروع مجدد “پایتخت 7” خواهد شد؟

سریال پایتخت، یکی از محبوب ترین مجموعه های تلویزیونی ایران است که هر ساله با بازیگران معروف و داستان های جذاب مخاطبان خود را جذب می کند. این سریال که تاکنون شش فصل از آن پخش شده، همچنان ادامه دارد و طرفداران بیشماری دارد.

در این سریال، بازیگرانی همچون هومن حاجی عبدالهی و نسرین نصرتی نقش اصلی را بازی می کنند و پرتره های جالبی از زندگی شهری و اجتماعی ایران را به تصویر می کشند. این دو بازیگر به تازگی تصویری جالب از خود در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده اند که نشان می دهد آن ها در سریال پایتخت شرکت دارند.

با وجود شایعاتی که پیرامون این تصویر واگذار شده اند، اما بررسی ها نشان می دهد که این عکس مربوط به تئاتر «پستچی» است که در دبی برگزار می شود. اما طبق اعلام ایرنا، خبرگزاری دولت، نسخه سینمایی سریال پایتخت در حال تولید است و در ایام عید به نمایش در می آید. امیدواریم که طرفداران این سریال از این نسخه جدید لذت ببرند.

فرادید نوشت: به تازگی رحمت و فهیمه سریال پایتخت یک سلفی جالب در صفحه اینستاگرام شان منتشر کرده اند که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. هومن حاجی عبدالهی و نسرین نصرتی بازیگران نقش رحمت و فهیمه به تازگی یک سلفی جالب از خودشان منتشر کرده اند که آن ها را در سال تئاتر نشان می دهد.برخی پس از انتشار این تصویر مدعی شده اند که این تصویر مربوط به پشت صحنه سریال پایتخت است و به زودی سری هفتم این مجموعه تلویزیونی از راه می رسد.اما بررسی ها نشان داد که این سلفی مربوط به تئاتر «پستچی» است که در ایام عید در دبی روی صحنه می رود.البته طبق اعلام ایرنا، خبرگزاری دولت قرار است که در ایام عید نسخه سینمایی سریال پایخت پخش شود. پس از آن هم 17 قسمت از سری هفتم تولید و در سال 1403 یا عید 1404 از تلویزیون منتشر شود.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!