تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جذب کننده بدون استفاده از آرایش: 6 روش چشمگیر برای جلب توجه آقایان

برای داشتن چشمان جذاب و زیبا، مراقبت از مژه ها و ابروها بسیار مهم است. ابتدا مژه های خود را با یک فر کننده مرتب کنید تا ظاهری بلندتر و پرپشت تر داشته باشند. حتی می توانید ابروهای خود را با برسی ابرو مرتب کنید تا ظاهری تمیز و مرتب داشته باشند.

برای درمان و پیشگیری از پف و سیاهی چشم، می توانید از روش های طبیعی مانند قرار دادن برش های خیار یا سیب زمینی بر روی چشمان خود استفاده کنید. همچنین می توانید از قطره چشم برای رفع قرمزی و خستگی چشم استفاده کنید.

ارائه دهنده کرم های دور چشم نیز می توانند به پوست اطراف چشم کمک کنند و آن را نرم و بدون پف نگه دارند. با رعایت این نکات و استفاده از دستگاه های مناسب، می توانید چشمانی جذاب و بدون نیاز به آرایش داشته باشید و از دید اطرافیان خود لذت ببرید.

تک فان- به عنوان یک مرد آیا چشمانی رویایی می خواهید تا بتوانید اطرافیان را با گیرایی نگاهتان به خود جذب کنید؟ نگران نباشید، برای داشتن چشمانی زیبا و گیرا نیازی به آرایش ندارید. ما نکات برتر متخصصان زیبایی برای داشتن چشمانی زیبا و بدون آرایش را گردآوری کرده ایم. به خواندن این مطلب ادامه دهید تا تک فان به شما بیاموزد چگونه چشمان خود را دلربا کرده و مردم را در مسیر خود متوقف کنید.مژه های چشم خود را فر کنیدبه گزارش تک فان، فر کردن مژه‌ها باعث می‌شود که چشم‌هایتان بزرگ‌تر و مژه‌هایتان بلندتر و پرپشت‌تر به نظر برسد، بدون این‌که نشانه‌ای مبنی بر اینکه کاری برای چشمانتان انجام داده‌اید، باقی بماند. برای اینکه مژه های خود را فر کنید باید یک فر کننده بخرید یا قرض بگیرید.بیگودی را مانند یک جفت قیچی بردارید. بیگودی را باز کنید و آن را به سمت قاعده مژه هایتان بیاورید، طوری که انحنای بیگودی رو به بالا و دور از صورتتان باشد.هنگامی که فر کننده در پایه مژه قرار گرفت، آن را به آرامی ببندید و دسته را به داخل و خارج فشار دهید. به آرامی بیگودی را به سمت بالا بچرخانید تا در مژه های شما فر ایجاد شود. آن را برای چند ثانیه روی مژه ها نگه دارید و سپس به آرامی در یک حرکت ضربان دار فشار دهید.ابروهای خود را مرتب کنیداگرچه بسیاری از مردان از انجام هر کاری برای ابروهای خود خجالت می کشند، اما مهم است که آن ها را مرتب نگه دارید، به خصوص اگر ابروهایتان خیلی بزرگ و پرپشت هستند. سعی کنید آرایشگری را پیدا کنید که تجربه کار با ابروهای مردان را داشته باشد تا یک ابروی مرتب شده اما طبیعی را به صورتتان تحویل دهد.نکته: حتما مژه های خود را به جای اپیلاسیون با موچین مرتب کنید. موم باعث می شود خطوط خیلی تیز و مصنوعی به نظر برسند.ابرو و مژه های خود را برس بزنیدبه سراغ یک برس ابروی دو کاره بروید و ابروها را مرتب کنید. داشتن یک برس ابرو و برس زدن آنها به سمت بالا و به سمت شقیقه ها می تواند تغییرات زیادی در صورتتان ایجاد کند. برس زدن همچنین می‌تواند ابروهای شما را پرتر نشان داده و ظاهری صاف به آن‌ها بدهد. پس از ابرو به سراغ مژه ها بروید و طرف دیگر برس را که مخصوص مژه ها است را روی آن ها قرار داده و آهسته برس بزنید تا مرتب تر و پرپشت تر جلوه کنند.چشمان خود را با وسایل منزل درمان کنیداکثر درمان‌های طبیعی و خانگی توسط خوراکی های خانگی صورت می گیرند، پس شما هم دست به کار شوید و برش یک میوه را برای حدود 10 دقیقه روی چشمان خود قرار دهید. برش های نازک خیار یا سیب زمینی به کاهش پف دور چشم شما کمک می کنند. همچنین برش های سیب زمینی را می توان برای از بین بردن سیاهی دور چشم هم استفاده کرد.برای اطمینان از اینکه رنگ پوست اطراف چشم شما یکنواخت می ماند، درمان سیب زمینی را دو بار در هفته انجام دهید.شما همچنین می توانید از چای کیسه ای برای کاهش پف چشم استفاده کنید.از قطره چشم برای رفع قرمزی استفاده کنیدمی توانید از قطره های چشم برای از بین بردن قرمزی ناشی از خستگی، آلرژی یا داروها استفاده کنید. همچنین سعی کنید از مصرف الکل و مواد مخدر خودداری کنید، زیرا باعث قرمزی چشم می شوند.از کرم های دور چشم استفاده کنیدکرم های دور چشم روی پوست اطراف چشم مالیده می شوند. آنها همان ویژگی های ضد پیری سایر مرطوب کننده ها را دارند، اما حاوی موادی هم هستند که شرایط خاص پوست اطراف چشم شما را اصلاح می کنند. به عنوان مثال، آنها به جلوگیری از پف کردگی کمک می کنند، در حالی که پوست را صاف و روشن نگه می دارند. 

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!