تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جادوی زشتی: چگونه آرایش های ترسناک این مکان زیبایی را فراخواند؟

جادوی زشتی: چگونه آرایش های ترسناک این مکان زیبایی را فراخواند؟

سالن زیبایی مکزیکی با آرایش‌های زشت و ترسناک خود در شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» مشهور شده است. این شبکه جدید ابزاری قدرتمند در بازاریابی است که به هر کس اجازه می‌دهد محصولات یا خدمات خود را به راحتی معرفی کند و شهرت بیشتری پیدا کند. حتی اگر محصولی فروش خوبی نداشته باشد، اما تا مدت‌ها در گفتمان عمومی باقی می‌ماند. این سالن زیبایی مکزیکی با آرایش‌های خاص و ترسناک خود، توانسته است طرفداران زیادی جذب کند و ویدیوهای خود را با عناوین جالبی منتشر کند. حتی یک نفر نیز به آرایشگر این سالن گفته بود که استعداد آرایشگری را دارد، اما متاسفانه در جای مناسبی قرار نگرفته است. این سالن زیبایی در حال حاضر بیش از ۴۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد که نشان از موفقیت آن در جذب توجه دارد. مشابه این سالن، گریمور حرفه‌ای چند سال پیش با آرایش‌های ترسناک خود، توانسته بود موفقیت‌های بزرگی کسب کند و حالا به عنوان یک هنرمند حرفه‌ای شناخته می‌شود.

خبرآنلاین نوشت: سالن زیبایی مکزیکی به آرایش‌های زشت و ترسناک خود در شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» معروف شده است.«تیک‌تاک»، ابزار بازاریابی معروفی است که هر کس هر محصول یا خدماتی را در آن تبلیغ می‌کند به‌سرعت معروف می‌شود. البته ممکن است آن محصول آنقدر مطلوب نباشید که برای تبلیغ‌دهنده پولساز باشد اما تا مدت‌ها بر سر زبان‌ها باقی می‌ماند.چندی پیش یکی از سالن‌های زیبایی مکزیکی، چند نمونه از کارهای خود را در شبکه اجتماعی تیک‌تاک گذاشت که علی‌رغم نامطلوب و حتی ترسناک بودن آرایش‌ها طرفدارانی پیدا کرده است. در این ویدیوهایی که در این شبکه دست‌به‌دست می‌شود، چهره زنان جوانی را نشان می‌دهد که پس از اینکه یک لایه آرایش غلیظ، صورت‌شان را می‌پوشاند، بسیار تغییر می‌کنند اما نه در جهت زیبا شدن، بلکه چهره‌شان زشت و ترسناک می‌شود.هواداران ویدیوهای این سالن زیبایی مکزیکی، عنوان‌های مختلفی روی این ویدیوها،‌ از جمله، «وقتی می‌خواهی طلاق بگیری»، «وقتی مطمئنی روز ولنتاین همچنان تنها هستی» و از این دست عناوین، گذاشته‌اند.یک نفر هم نظر جالبی داده بود. او به آرایشگر این سالن زیبایی گفته بود، «خدا استعداد آرایشگری را به شما داده اما متاسفانه یادش رفته آن را کجا گذاشته است.»البته جالب است بدانید که در حال حاضر این سالن زیبایی، بیش از ۴۰۰هزار طرفدار دارد.دو سال پیش هم یک خانم گریمور حرفه‌ای ۳۲ ساله اهل لیتوانی، چهره‌ای واقعا ترسناک از خود ساخته و در شبکه‌های اجتماعی گذاشته بود. آن زمان هم این گریمور توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرد و توانسته بود کار خود را به حرفه‌ای دایمی تبدیل کند.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!