تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جواهرات پایدار در کمد هر زنی که هیچگاه از مد نمی افتند !

در دنیای امروزه با پررنگ شدن حضور رسانه های اجتماعی، هر روز با تعداد زیادی لباس و استایل های مختلف روبرو هستیم که می تواند برای خرید لباس ما منجر به سردرگمی شود. به همین دلیل، بسیاری از استایلیست ها توصیه می کنند که همیشه لباس های متنوعی را در کمد لباس هایمان داشته باشیم، از جمله لباس هایی که از مد روز خارج نشوند. یادآوری می شود که برای استایل خود لباس هایی انتخاب کنید که بهترین ظاهر و حس و حال را در شما به ارمغان بیاورند و دائما چند قطعه لباس کلاسیک در کمد خود داشته باشید که هیچگاه از مد نمی افتند.

تعدادی از این لباس های کلاسیک شامل پیراهن Wrap، پیراهن سفید، شلوار جین راسته، دامن ای-لاین، ترنچ کت و کت نخودی می شوند. این لباس ها با طراحی های مختلف و مناسب برای انواع تیپ های بدنی و مواقع مختلف، همواره یک انتخاب خوب برای استایل شما خواهند بود. بنابراین، پیشنهاد می شود که این قطعات را در کمد لباس هایتان داشته باشید تا همیشه به شیک ترین نحو ممکن پوشیده شوید.

تک فان- این روزها آنقدر لباس ها و استایل های مختلف در رسانه های اجتماعی می بینیم که زمانی که قصد خرید لباس مطابق مد روز را داریم، با سردرگمی مواجه می شویم. به همین دلیل است که بسیاری از استایلیست ها می گویند همیشه سعی کنید چند لباس که از مد روز پیروی نمی کنند نیز در کمد لباس هایتان داشته باشید. صرف نظر از اینکه مجلات مد و اینفلوئنسرها چه می گویند، روی لباس هایی سرمایه گذاری کنید که بهترین ظاهر و حس و حال را برای شما به ارمغان می آورند. همچنین سعی کنید چند لباس که هیچ گاه از مد نمی افتند، در کمد لباس هایتان داشته باشید. در ادامه چند لباس زنانه که هیچ گاه از مد نمی افتند، را مشاهده می کنید:1- پیراهن Wrap به گزارش تک فان، پیراهنWrap  به پیراهنی گفته می شود که یکی از قسمت های آن روی قسمت دیگر بسته می شود. در طراحی این نوع پیراهن ها از انواع آستین ها و دامن ها از جمله آستین های کوتاه، بلند، دامن ای-لاین (A Line) و دامن مدادی استفاده می شود و یکی از انواع پیراهن هایی است که هیچ گاه از مد نمی افتد. برای تابستان می توانید یک پیراهن Wrap با یک پارچه سبک و آستین های بالدار بپوشید. در زمستان نیز نوع بافتنی آن را با جوراب شلواری و پوتین ست کنید.2- پیراهن سفیدپیراهن سفید همواره یکی از اجزاء ثابت برای ست کردن با کت و شلوار، زیر ژاکت، شلوار جین و حتی پوشش ساحلی می باشد. سعی کنید از پیراهن سفید خود مراقبت کنید تا سفید و بدون لکه باقی بماند. همیشه یک پیراهن سفید ضدچروک در کمد لباس هایتان داشته باشید تا در هنگام مسافرت، با چالش صاف کردن آن مواجه نشوید.3- شلوار جین راستهدر حال حاضر، بحث در خصوص اینکه کدام نوع شلوار جین، از بوت کات و گشاد گرفته تا مام استایل مناسب تر است، وجود دارد. با این حال، شلوار جین راسته یک مدل شلوار جین است که هیچ گاه از مد نمی افتد. یک سبک اصلی در شلوارهای جین که می توان گفت که سایر مدل ها از این مدل الگو گرفته اند. شما می توانید شلوار جین راسته را با کفش‌های کتانی، صندلی و حتی پاشنه دار بپوشید. استایلی که چندین دهه است از مد نیفتاده است.4- دامن ای-لایندامن ای-لاین (A Line) یا دامن فرمی نوعی دامن با فیت متناسب است که فرمی شبیه به حرف انگلیسی A دارد. این مدل دامن در محدوده باسن جذب تر از لبه دامن است و در قدهای مختلف دیده می شود. قد متداول ترین نوع دامن های ای-لاین تا زانو است و برای بیشتر تیپ های بدنی مناسب است. یک دامن ای- لاین با رنگ خنثی را می توان با لباس های مختلفی ست کرد و سال های سال، بدون نگرانی از دمده شدن، آن را پوشید.5- ترنچ کتترنچ کت یا بارانی نوعی کت است که بلندی آن تا  مچ پا ادامه دارد و معمولا در مدل های کوتاه یا بالای زانو طراحی می شود. جنس این کت‌ها اغلب از پارچه ضدآب است و یک لایه آستر نیز دارند. خرید این نوع کت یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توان در فصول بارانی سال انجام داد و بدون نگرانی از دمده شدن، روی لباس های غیر رسمی، مهمانی و اداری پوشید.6- کت نخودیکت نخودی یا Pea coat نوعی کت کلاسیک است که هم آقایان و هم خانم ها می توانند از آن استفاده کنند. جنس این نوع کت ها معمولا از پشم است و  به صورت جلو باز با یقه‌های بلند یا ایستاده طراحی می‌شوند. برخی از این مدل کت ها دارای کمربند هستند و هم می توانید آن را با دامن و پیراهن تن کنید و هم با انواع شلوارهای گشاد و تنگ. خرید یک کت نخودی یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید انجام دهید و در فصول سرد، سال ها از آن استفاده کنید.ریحانه میرسمیعی

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!