تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

فرمانده سئو: قهرمانی در زمان سریال دونگ‌یی

جونگ جین یونگ بازیگری است که با تجربه و استعداد خود در صنعت سینما و تلویزیون کره جاودانه شده و توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. او به خاطر نقش‌های متنوع و قوی‌ای که در سریال‌های معروفی از جمله «امپراتور بادها» و «دونگ‌یی» ایفا کرده، به یکی از بزرگترین بازیگران کره‌ای تبدیل شده است.

تلاش و پیگیری‌های جین یونگ نتیجه‌ای شگفت‌انگیز داشته است و او توانسته است در جشنواره‌های مختلف سینما و تلویزیون جوایز متعددی را به خانه برد. اخیراً نیز وی در سریال «ملکۀ اشک‌ها» شروع به بازی کرده و باز هم به نفوذ و تاثیرگذاری خود در صنعت نمایش تلویزیونی کره ادامه داده است.

تصاویر جذاب و زیبایی‌که او در صفحه شخصی خود منتشر می‌کند، نشان از استعداد و جذابیت بی‌نظیر این هنرمند دارند و نشان از تعهد و علاقه‌اش به این صنعت بزرگ است. از این‌رو او به یکی از بازیگران پرطرفدار و خوش سلیقه در کره‌ی جنوبی تبدیل شده است.

فرادید نوشت: جونگ جین یونگ (Gung Gin-young) بازیگر 59 سالۀ کره‌ای است که برای مخاطبان ایرانی به ویژه به خاطر بازی در نقش‌های «امپراتور یوری» در سریال «امپراتور بادها» و «فرمانده سئو» در سریال «دونگ‌یی» شناخته شده است. جین یونگ تا به حال به خاطر بازی در نقش‌های مختلف برندۀ جوایز متعددی در فستیوال‌های سینمایی و تلویزیونی کره شده است. آخرین سریالی که او در آن حضور داشته سریال «ملکۀ اشک‌ها» (2024) بوده است. در اینجا برخی از تصاویر او را که در صفحۀ شخصی‌اش منتشر کرده ملاحظه می‌کنید. راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!