تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

مبارزه با تهدیدهای سایبری: چالش شکستن شیشه سایبرتراک

سایبرتراک وانت تسلا یکی از خودروهای پرطرفدار و مورد توجه در دنیای مجازی است که با طراحی منحصر به فرد خود مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. این خودرو هر روز با واکنش‌های مثبت یا منفی که به آن ارسال می‌شود وایرال می‌شود و تصاویر بسیار زیادی از آن منتشر می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم این خودرو مقاومت بدنه آن است که به خوبی برای مخاطبان نشان داده شده است. علاوه بر بدنه، شیشه‌های سایبرتراک وانت نیز بسیار مقاوم و با کیفیت هستند. نسخه گران‌ترین این خودرو دارای سه موتور است که با هربار شارژ می‌تواند ۸۰۰ کیلومتر طی کند و شتاب صفر تا صد آن نیز بسیار قوی است.

این خودرو در دو حالت چهارچرخ متحرک و محور عقب عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد که موفقیت آن در بازار خودروی الکتریکی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد آن است.

خبرآنلاین نوشت: سایبرتراک وانت غول‌پیکر تسلا با طراحی منحصر به فرد توجه زیادی در فضای مجازی به خود جلب کرده است و هر روز واکنشی مثبت یا منفی به آن وایرال می‌شود.روزانه تصاویر بسیار زیادی درباره مقاومت بدنه وانت سایبر تراک تسلا منتشر می‌شود، اما علاوه بر بدنه، ظاهرا شیشه‌های این خودرو نیز بسیار مقاوم هستند.گران‌ترین نسخه این خودرو دارای سه موتور است و با هربار شارژ ۸۰۰ کیلومتر دوام می‌آورد. این نسخه همچنین دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت برابر با ۲٫۹ ثانیه است. این خودرو همچنین در دو حالت چهارچرخ متحرک و محور عقب عرضه می‌شود.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!