تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

ورود قدرتمند بازارساز به دنیای ارزهای دیجیتال! با سرمایه ۴۰۰ میلیون درهم به بازار پیوست.

ورود بازار‌ساز با ارزش ۴۰۰ میلیون درهم به سامانه نیما، باعث شده تا نیاز بازار در ایام پایانی سال تامین شود و قیمت‌ها در بازار به نظر می‌رسد که به سمت کاهش می‌روند. این ورود بازارساز احتمالا باعث تعدیل قیمت‌ها می‌شود و بر اساس تجربه ماه‌های گذشته، نوسانات اخیری در بازار ارز دیده شده است که با ورود بازارساز این نوسانات ممکن است کاهش یابد.

همچنین، فعالان بازار ارز تاکید دارند که خبرهای سیاسی و افزایش تقاضا در پایان سال تأثیر خود را در نوسانات بازار ارز دارند و با ورود بازار‌ساز ممکن است قیمت‌ها تعدیل شوند. این واکنش بازار به عرضه‌های سنگین بازارساز می‌تواند باعث کاهش قیمت‌ها شود و باید منتظر واکنش بازار به این ورود بازارساز باشیم و امیدوار باشیم که باعث کاهش نوسانات و استقرار قیمت‌های پایدارتر در بازار ارز شود.


ورود بازار‌ساز با عرضه و فروش ۴۰۰ میلیون درهم در سامانه نیما از امروز آغاز شد. این حجم از عرضه قطعا نیاز بازار در ایام پایانی سال را تامین کرده و شواهد بیانگر نزولی شدن قیمت‌ها در بازار است.
به گزارش تسنیم، فعالان بازار ارز ضمن تاکید بر تاثیر خبر‌های سیاسی و افزایش تقاضا در پایان سال در نوسانات کنونی بازار ارز، با توجه به تجربه ماه‌های اخیر معتقدند که نوسانات اخیر قیمت ارز دایمی نیست و با ورود بازارساز قیمت‌ها تعدیل می‌شود.
خبر‌های دریافتی از بازار بیانگر آن است که امروز بازار‌ساز با عرضه و فروش ۴۰۰ میلیون درهم در سامانه نیما، نیاز بازار در ایام پایانی سال را تامین کرد. همین امر می‌تواند به تغییر مدار نرخ ارز و نزولی شدن آن کمک کند.
بر همین اساس احتمال کاهش قیمت‌ها بالاست و باید منتظر واکنش بازار به عرضه‌های سنگین بازارساز باشیم.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!