تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

جشنواره آجیل: بهترین قیمت‌ها را چهارشنبه سوری نپردازید!

قیمت آجیل در چهارشنبه سوری از جمله موضوعات مهمی است که در بازار بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. آجیل شیرین و آجیل شور با ترکیبات مختلف، هر کدام به قیمت خود به فروش می‌رسند. آجیل شیرین، با ترکیبی از موادی همچون پسته، بادام، نخودچی، کشمش، قیصی، فندق و انجیر، با قیمت ۳۱۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. از سوی دیگر، آجیل شور با ترکیبات پسته، بادام، نخودچی، تخمه کدو، تخمه جابانی و فندق نیز با قیمت ۳۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این ترکیبات مختلف آجیل‌ها، اقبال زیادی را در میان مردم برای خرید این محصولات فراهم کرده است. به طور کلی، بازار آجیل در ایام بهاره و به ویژه در ایام نوروز همواره جذابیت و اهمیت خاصی دارد و مردم با آرامش و شادابی این محصولات را خریداری می‌کنند.


قیمت آجیل چهارشنبه سوری در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری مشخص شد.
به گزارش خبر آنلاین، هر کیلوگرم آجیل شیرین با ۱۰ درصد پسته احمد آقایی خام، ۱۵ درصد مغز بادام، ۱۵ درصد نخودچی دو آتیشه بی نمک، ۱۵ درصد کشمش سبز، ۱۵ درصد برگه قیصی، ۱۵ درصد فندق با پوست خام و ۱۵ درصد انجیر خشک به قیمت ۳۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
همچنین هر کیلوگرم آجیل شور با ۱۵ درصد پسته احمد آقایی شور، ۱۵ درصد مغز بادام، ۲۰درصد نخودچی دو آتیشه شور، ۲۰ درصد تخمه کدو گوشتی دو آتیشه، ۱۵درصد تخمه جابانی و ۱۵درصد فندق با پوست شور به قیمت ۳۳۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!