تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

قیمت شگفت‌انگیز برگ دستمال کاغذی منحصر به فرد!

این دستمال کاغذی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا نشان‌دهنده‌ی شروع قرارداد تاریخی بین لیونل مسی و باشگاه بارسلونا است. این قطعه یادگاری ارزشمند در تاریخ ورزش جهان قرار دارد و نمادی از زمانی است که یک پسر کوچک از قهرمانی و درخششی که به آن رسیده است، فکر نمی‌کرد.

با توجه به شهرت جهانی لیونل مسی و باشگاه بارسلونا، قیمت این دستمال کاغذی به احتمال زیاد به شدت افزایش پیدا خواهد کرد. این یک فرصت منحصر به فرد برای طرفداران و کلکتورهاست تا یک قطعه تاریخی از دنیای ورزش را به دست آورند و به یادگاری‌های خود اضافه کنند. امیدواریم که این مزایده برای دوستداران و علاقه‌مندان به ورزش، یک فرصت بی‌نظیر برای ارتباط با یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال تاریخ باشد.

پارسینه نوشت: دستمال‌کاغذی‌ای که قرارداد اولیه لیونل مسی نوجوان با بارسلونا روی آن نوشته شد، در حراجی قرار می‌گیرد. این دستمال کاغذی که که انتظار می‌رود تا سقف ۶۳۵۰۰۰ دلار فروخته شود، سکوی پرتاب مسی به سوی درخشش در باشگاه بارسلونا بود. این دستمال با جوهر آبی نوشته شده و تعهد باشگاه به امضای قرارداد با مسی را در صورت توافق بر سر مبلغ ذکر می‌کند.این دستمال پیش از آغاز مزایده در ۱۸ مارس، در نیویورک به نمایش گذاشته شده تا علاقه‌مندان را جذب کند. با توجه به افزایش علاقه به یادگاری‌های ورزشی، انتظار می‌رود این دستمال به قیمتی بالاتر از قیمت تخمینی به فروش برسد.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!