تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

شناسایی مجریان شناور سال جدید تلویزیون

اعلام فهرست مجریان برنامه‌های تلویزیونی برای تحویل سال و ماه رمضان امسال، از جمله اطلاعات مهم و مورد انتظار علاقه‌مندان به برنامه‌های تلویزیونی است. مجریان معروفی همچون محسن برمهانی، حامد سلطانی، المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی گزینه‌هایی هستند که برای اجرای ویژه‌برنامه‌های تحویل سال و نوروز انتخاب شده‌اند.

برنامه‌هایی همچون “ایران دوست‌داشتنی”، “شب عیدی”، “ماه من” و “ایران از بالا” که توسط مجریان مختلف اجرا خواهند شد، برای مخاطبان جذابیت دارند و انتظار می‌رود تا حضورشان در صداوسیما باعث شادی و خوشحالی برای مردم شود.

با اعلام این اطلاعات، انتظار می‌رود که برنامه‌های تلویزیونی در این دوره از سال با استقبال بالایی مواجه شوند و به خاطر موضوعات مختلف و البته متنوعی که پوشش داده خواهد شد، برنامه‌های تحویل سال و نوروز چهارچوبی مناسب برای سرگرمی و خوشگذرانی از این تعطیلات خواهد بود.

اعتماد آنلاین نوشت: فهرست مجریان سال تحویل اعلام شد. محسن برمهانی، معاون سیمای صداوسیما، اسامی مجریان تحویل سال و ماه رمضان را اعلام کرد.او گفت: «ایران دوست‌داشتنی» و «شب عیدی» از ویژه‌برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های یک و سه هستند.برنامه «ماه من» را نجم‌الدین شریعتی اجرا می‌کند. مجری تحویل سال شبکه سه سیما هم حامد سلطانی است.در شبکه دو سیما نیز المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی ویژه‌برنامه تحویل سال را اجرا می‌کنند.امیرحسین مدرس، فلورا سام و پدرام کریمی دیگر مجریان ویژه‌برنامه‌های نوروزی هستند.علاوه بر ویژه‌برنامه‌هایی که نام برده شد، مستند «ایران از بالا»، برنامه «کلمه» با اجرای وحید یامین‌پور و برنامه «ماه خدا» با اجرای حسن سلطانی و برنامه «افطار هلال» از مشهد روی آنتن می‌رود.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!