تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

پخش برنامه شاد و جذاب مهمونی ایرج طهماسب در تلویزیون

ایرج طهماسب، کارگردان و مجری معروف برنامه‌های کودک، پس از 5 سال دوری از تلویزیون، با فصل جدید برنامه مهمونی به صدا و سیما بازگشته است. این بازگشت با خبرهای غیررسمی از حضور او در تلویزیون در فضای مجازی همراه شد. طی هفته‌های گذشته، ایرج طهماسب جلساتی با مدیران صدا و سیما برگزار کرده و سرانجام پس از توافقات، موافقتش را برای بازگشت به این سازمان اعلام کرده است.

در فصل سوم مهمانی، برنامه‌ای با سوپرایزهای ویژه برای مخاطبان خواهیم داشت. این برنامه قرار است در 9 قسمت از شبکه نسیم پخش شود و ترکیبی از عروسک‌های قدیمی و جدید ایرج طهماسب خواهد بود، با این تفاوت که «کلاه قرمزی» و «پسر خاله» به دلیل عدم حضور حمید جبلی در این مجموعه این بار حضور ندارند.

تمامی صداپیشگان برنامه در فصل سوم مهمانی حضور خواهند داشت و تمرینات برای شروع فصل جدید این برنامه آغاز شده است. ایرج طهماسب با انجام آثاری همچون مهمونی، کلاه‌قرمزی و پسرخاله، نقش برجسته‌ای در عرصه هنر تلویزیون ایران داشته است، و این بازگشت مورد استقبال بسیاری از طرفدارانش قرار گرفته است.

نمناک نوشت: برنامه مهمونی ایرج طهماسب با فصل جدید میهمان خانه های شما خواهد شد، این برنامه با سوپرایز های ویژه ای برمیگردد.بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون با برنامه مهمونیخبرهای غیررسمی فراوانی از بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده بود، ایرج طهماسب طی هفته‌های گذشته جلساتش را با مدیران صدا و سیما برگزار و بعد از توافقات، موافقتش را برای بازگشت به این سازمان اعلام کرده است.ایرج طهماسب کارگردان ومجری معروف برنامه‌های کودک بعد از 5 سال دوری از تلویزیون با فصل سوم برنامه مهمانی به صدا و سیما بازگشت.برنامه ایرج طماسب قرار است در 9 قسمت از شبکه نسیم پخش شود.در فصل سوم مهمانی ترکیبی خواهد بود و عروسک‌های قبلی و جدید برنامه های ایرج طهماسب در آن حضوردارند اما «کلاه قرمزی» و «پسر خاله» با توجه به عدم حضور حمید جبلی در این مجموعه نخواهند بود.تمامی صداپیشگان «مهمونی» در فصل سوم حضور خواهند داشت و تمرینات فصل تازه این برنامه آغاز شده است.مختصر بیوگرافی ایرج طهماسبایرج طهماسب کارگردان و مجری معروف برنامه‌های کودک تلویزیون متولد 30 اردیبهشت 1338 در تهران است که بازیگری، کارگردانی و نویسندگی آثاری همچون مهمونی، کلاه‌قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی‌فروش، کلاه‌قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو، عینک دودی و کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه را در کارنامهٔ هنری‌اش دارد.راضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!