تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

چغاله بادام ارگانیک با کیفیت فوق‌العاده، قیمت مناسب!

چغاله بادام یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار در فصل پاییز است که به دلیل ویژگی‌های خوب آن از قبیل طعم خوشمزه، ارزش غذایی بالا و خواص بهداشتی مورد توجه مردم قرار گرفته است. اما اخیراً با ورود نوبرانه‌ها به بازار، قیمت این محصول به‌شدت افزایش یافته و به مرز‌های نگران‌کننده‌ای رسیده است. فروشندگان به دلیل افزایش قیمت و تقاضای بالا از این محصول، احتمالاً تصمیم گرفته‌اند برای کسب سود بیشتر، این محصول را به قیمت‌های بسیار بالا به فروش برسانند. این موضوع باعث ناراحتی و شوک برای مصرف‌کنندگان شده است و نشان می‌دهد که نظارت صحیح بر بازار و کنترل قیمت‌ها اهمیت بالایی دارد تا این‌گونه سوءاستفاده‌ها به وقوع نپیوفتد. اما باید توجه داشت که با گذشت زمان و تقویت نظارت و کنترل، موقعیت قیمتی این محصول نیز به حالت عادی باز خواهد گشت.

طی ۱۰ روز گذشته و همزمان با ورود نوبرانه‌ها به بازار میوه قیمت «چغاله بادام» مرز‌های جدیدی از گرانی را درنوردیده است.
به گزارش دنیای اقتصاد؛ در حال حاضر قیمت هرکیلو چغاله بادام تا کیلویی دو میلیون تومان در مغازه‌های سطح شهر تهران به فروش می‌رسد.
گرانی این نوبرانه در حالی مردم را شوکه کرده است که اکثر مغازه‌داران از درج قیمت بر روی این میوه خودداری می‌کنند.
به نظر می‌رسد تلاش برای سود بیشتر و عدم نظارت بر قیمت‌ها بساط گرانفروشی را بیش از قبل فراهم کرده است که از مهمترین دلایل گرانی اینروز‌های چغاله بادام است.

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!