تک فان -مجله خبری و سرگرمی‌

آخرین قیمت های ارز و طلا امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

قیمت طلا و ارز در بازار مالی امروز، چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه، با نسبت به روز قبل کاهشی را نشان داد. هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با قیمت سه میلیون و ۹۵ هزار تومان به فروش رفت. قیمت انواع سکه امروز نیز کاهشی داشته و هر عدد سکه امامی با قیمت ۳۶ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان خرید و فروش شد.

به علاوه، قیمت دلار و یورو نیز در مرکز مبادله ارز و طلا ثبت شد. قیمت دلار خدماتی به مبلغ ۴۳ هزار و ۱۸۰ تومان و قیمت یورو خدماتی به مبلغ ۴۷ هزار و ۱۴۰ تومان رسید. در این مرکز، انواع ارز خدماتی نیز معامله شد، به طور متوسط هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با یک قیمت پایین تر نسبت به روز قبل فروخته شد.

با این تغییرات در بازار، خریداران و فروشندگان می‌توانند نسبت به روند بازار مالی اقدامات خود را تنظیم کنند و بهترین تصمیمات مالی را برای خود بگیرند.

فرارو نوشت: هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز گرمی سه میلیون و ۹۵ هزار تومان و هر قطعه سکه امامی ۳۶ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان فروخته شدند.قیمت طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند نسبت به خریدوفروش‌های دیروز گرمی ۱۹ هزار تومان تقلیل پیدا کرد.سکه امامی همزمان با کاهش قیمت طلا، به‌طور متوسط ۴۲ هزار تومان کمتر از دیروز قیمت خورد و معادل ۳۶ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان فروخته شد. یورو خدماتی نیز که مبنای محاسبه ارز مسافرتی است، کمی بیش از ۴۷ هزار تومان عرضه می‌شود.قیمت دلار و یورو در مرکز مبادلهقیمت دلار خدماتی امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۱۸۰ تومان است.قیمت دلار خدماتی به این ترتیب نسبت به سه‌شنبه تغییری ندارد، اما همزمان قیمت یورو خدماتی با افت ۴۵ تومانی به ۴۷ هزار و ۱۴۰ تومان رسید.قیمت یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان ارز مسافرتی به‌جای نرخ‌های اعلامی از سوی دلال‌ها می‌توانند با ارائه مدارک لازم یورو خدماتی را با نرخی نزدیک ۴۷ هزار تهیه کنند.قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلاانواع ارز خدماتیسه‌شنبهامروزدلار خدماتی43 هزار و 180 تومان43 هزار و 180 تومانیورو خدماتی47 هزار و 185 تومان47 هزار و 140 تومانقیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکهنرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند با شروع معاملات بازار ۱۹ هزار تومان نسبت به خریدوفروش‌های عصر دیروز پایین آمد و روی جایگاه سه میلیون و ۷۵ هزار تومان ایستاد.قیمت سکه امامی با افت ۴۲ هزار تومانی به ۳۶ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان رسید. نیم سکه نیز ۵۰ هزار تومان ارزان و ۲۱ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان فروخته شد.قیمت انواع طلا و سکهطلا و سکهسه‌شنبهامروزهر گرم طلا ۱۸ عیارسه میلیون و 94 هزار تومانسه میلیون و 75 هزار تومانسکه امامی36 میلیون و 841 هزار تومان36 میلیون و 799 هزار توماننیم سکه21 میلیون و 260 هزار تومان21 میلیون و 210 هزار تومانربع سکه13 میلیون و 740 هزار تومان13 میلیون و 740 هزار تومانسکه گرمیشش میلیون و 720 هزار تومانشش میلیون و 720 هزار تومانراضیه میرزاحیدری

برچسب ها

مطالب مشابه را ببینید!